سلیمی گفت: ۱۵۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته و ۵۳۰ بسته غذایی یک ماهه تحویل انبار‌های جمعیت هلال احمر استان قم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، به نقل از جمعیت هلال احمر استان قم،هادی سلیمی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم گفت: سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، بر اساس وظایف ذاتی خود و ایجاد رویکرد تمرکززدایی و تقویت توان پاسخگویی در حوادث و سوانح احتمالی، اقدام به برنامه ریزی و تقویت دوباره انبار‌های هلال احمر برای ذخیره سازی اقلام غذایی در سطح استان‌ها با هدف پاسخگویی به عنوان خط مقدم عملیاتی جمعیت هلال احمر کرده است.


او افزود: وجود انبار‌های امدادی و لجستیک در زنجیره تامین و پشتیبانی مدیریت بحران نقش اساسی و تعیین کننده‌ای را برای ارائه خدمات مناسب از سوی نیرو‌های امدادرسان اعزامی به مناطق متاثر و آسیب دیده به عهده دارد.


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم ادامه داد: در انبار‌های امدادی قم با هدف آمادگی و پاسخگویی اثربخش و کارآمد و تغذیه اضطراری به متاثران احتمالی وقوع انواع حوادث و سوانح، ۱۵۰۰بسته غذایی ۷۲ ساعته و ۵۳۰ بسته غذایی یک ماهه ذخیره شده است.


سلیمی تصریح کرد: بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته شامل کنسرو، برنج و خرما و بسته‌های غذایی یک ماهه نیز شامل حبوبات، قندوشکر و روغن است.


او عنوان کرد: اقلامی از قبیل چادر، پتو، موکت، وسایل گرمایشی و ست‌های ظروف همانند گذشته در انبار‌های امدادی جمعیت هلال احمر دپو می‌شود تا در صورت نیاز میان متاثران از حوادث توزیع شود چرا که حفظ حداقل موجودی ذخیره احتیاطی در انبار‌های امدادی سراسر کشور همواره مد نظر است.

انتهای  پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار