سلیمی گفت: طی یک ماه گذشته ۲۱۸ نیروی عملیاتی به آسیب‌دیدگان ۶۷ حادثه در قم امدادرسانی کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،هادی سلیمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: طی یک ماه گذشته ۲۱۸ نیروی عملیاتی به آسیب‌دیدگان ۶۷ حادثه در قم امدادرسانی کردند که ۱۲ مورد جاده‌ای، ۴۲ مورد خدمات حضوری، ۱۰ مورد سیل و آبگرفتگی و سه مورد کوهستان بوده است.

سلیمی مجموع کل حادثه دیدگان فروردین‌ماه ر ا در استان قم ۳۳۸ نفر اعلام کرد و افزود: از میان حادثه دیدگان ۵۶ نفر در حوادث جاده‌ای، ۴۵ نفر در خدمات حضوری، ۲۲۷ نفر در آبگرفتگی و ۱۰ نفر در کوهستان دچار حادثه شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: مجموع کل آسیب دیدگان فروردین ماه ۳۳۲ نفر بود که شامل ۵۰ نفر حادثه دیده در حوادث جاده‌ای، ۴۵ نفر در خدمات حضوری، ۲۲۷ نفر در سیل و آبگرفتگی و ۱۰ نفر در کوهستان است.

سلیمی مجموع کل نجات یافتگان حوادث فروردین‌ماه را ۴۰ نفر دانست و افزود: در این حوادث ۷۸ تیم عملیاتی و ۴۹ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: میانگین زمان اطلاع رسانی حوادث جاده‌ای از زمان وقوع حادثه تا اطلاع به جمعیت ۲۰ دقیقه و میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده‌ای از اطلاع به جمعیت تا حضور در صحنه نیز ۱۳ دقیقه و ۵۵ ثانیه و میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده‌ای از آغاز تا پایان عملیات یک ساعت و ۶ دقیقه و ۳۰ ثانیه بوده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار