نخستین پایگاه امداد و نجات در ۴۵ کیلومتری شهر قم امروز با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، نخستین پایگاه امداد و نجات قم که به همت خانواده مرحوم ایرانی در ۴۵ کیلومتری شهر قم احداث‌شده بود امروز با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر که با حمایت مادی خیر نیکوکار مرحوم حاج علی  ایرانی ساخته‌شده دارای ۳ هزار مترمربع مساحت و ساختمانی ۲۲۵ متری است و نخستین پایگاه خیرساز در سطح استان قم به شمار می‌رود.

در ابتدای این مراسم ،ایرانی که این پایگاه را به یاد پدر مرحوم ساخته است گفت: حتی اگر این بنای این پایگاه امداد و نجات به یک نفر در این جاده امدادرسانی کند، ارزش آن را داشت که این بنا را احداث کنیم، امیدواریم این پایگاه در مسیر خدمت به مردم قرار بگیرد و باقیات‌صالحات برای پدر گرامی من نیز باشد.

در این مراسم از حاج جواد ایرانی و گل‌فشان رئیس سابق هلال‌احمر استان قم به دلیل حمایت از ساخت پایگاه و پیگیری لازم جهت احداث نخستین پایگاه امداد و نجات خیر ساز استان قم قدردانی شد.

همچنین در جریان سفر رئیس جمعیت هلال‌احمر از خودرو‌ها و تجهیزات امدادی رونمایی و مرکز تعمیر و تجهیزات امداد و نجات نیز افتتاح شد و در ادامه مسئولان هلال‌احمر از پوستر ۱۱۲ ثانیه خاطره گویی احسان در ایام کرونا ویژه سومین جشنواره ملی احسان رونمایی کردند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار