نساجی قائمشهر در دیدار معوقه خود مقابل فولاد خوزستان توانست شکست دو بر صفر را در دقایق آخر با پیروزی سه بر دو عوض کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دو دیدار معوقه هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال دیروز دوشنبه انجام شد و در یکی از دیدار‌ها نساجی در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف فولاد خوزستان رفت.

نساجی که بازی را خوب شروع نکرد با دو گل فولادی‌ها شوکه شد، اما در ادامه بازیکنان نساجی به خود آمدند و توانستند با بهره گیری از موقعیت‌های خود، در ۱۰ دقیقه آخر سه گل وارد دروازه تیم خوزستانی کنند.

پیروزی در دیدار دیروز از آن جهت اهمیت داشت که نساجی در دو فصل اخیر چنین کامبک آن هم مقابل تیمی در اندازه فولاد را تجربه نکرده بود.

قرمزپوشان در ۲۰ دیداری که رضا مهاجری سرمربی آن بود، ۸ شکست، ۸ تساوی و ۴پیروزی کسب کرد و در هیچ دیداری نتوانستند بازی باخته را حتی به تساوی بکشاند.

نساجی که در اواسط فصل با ضعف شدید گلزنی هم مواجه شده بود، نه تنها نتوانست شکستی را در طول بازی جبران کنند، بلکه در ۴ دیدار مقابل گل گهر سیرجان، پارس جنوبی جم، سپاهان و شاهین بوشهر بازی که پیش بودند را هم نتوانستند حفظ کند و در نهایت با شکست یا تساوی بازی را ترک کردند.

یکی از ایرادات مهمی که به تیم مهاجری وارد می‌شد نداشتن ترکیب ثابت به ویژه در خط هجوم بود و ترکیب متفاوت در هر بازی از اعتماد به نفس بازیکنان کاسته بود.

محمود فکری سرمربی سابق استقلالی نساجی از هفته بیست و یکم و در شش بازی اخیر روی نیمکت نساجی نشسته است و با کسب سه پیروزی و سه تساوی در این دیدار‌ها نشان داد در مربیگری هم می‌توان روی او حساب کرد.

بسیاری از کارشناسان معتقدند هرچند فکری در میانه فصل به نساجی پیوست، اما توانست هم از لحاظ روحی روانی و هم از نظر تاکتیکی تاثیر بسزایی رو تیم بگذارد.

سرمربی جویباری از اصالت خود برای تقویت روحیه تیم بهره برد و در تعطیلات کرونایی با شناخت تیم توانست به ترکیب ایده ال خود دست یابد هرچند برخی‌ها معتقدند، چون او خودش تیم را نبسته در نتیجه هم تفکراتش ناشناخته است و هم اضطرابی از نتایج به دست آمده ندارد و به همین دلیل تیمش را شجاعانه و بدون ترس وارد میدان می‌کند.

نساجی در ۲۶ دیدار این فصل خود ۷ پیروزی، ۱۱ تساوی و ۸ شکست کسب کرده و با ۳۲ امتیاز در رده نهم قرار گرفته است هر چند امیدی به کسب سهمیه آسیا ندارد، اما کابوس سقوط به دسته پایین‌تر هم کاملا از سر نساجی رفع شده در ۴ بازی آینده خود با خیال راحت بتواند رتبه تک رقمی خود را حفظ کند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
با ناحقی تیم قدرتمند فولاد رو بردن
باید بازی حداقل ۳ صفر به نفع فولاد میشد
آخرین اخبار