نساجی قائمشهر در بازی معوقه هفته بیست و سوم خود توانست با ارائه یک بازی فوق العاده فولاد خوزستان را با نتیجه سه بر دو شکست دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دو بازی معوقه هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال بین تیم‌های نساجی قائمشهر و فولاد خوزستان و نیز پارس جنوبی جم و استقلال تهران که به دلیل شیوع ویروس کرونا در میان تیم‌های فولاد و استقلال به تعویق افتاده بود، دیشب برگزار شد.

شاگردان محمود فکری درحالیکه میزبان بازی بودند، اما بازی را خوب شروع نکردند و این فولادی‌ها بودند که توانستند از فرصت‌ها بهره ببرند و دو گل وارد دروازه نساجی کنند.

فولادی‌ها در ادامه بازی را به خوشی به سمت خشونت بردند و در دقیقه ۶۰ بازی محمد حیدریه از بازی اخراج شد دقایقی بعد حامد شیری تمام است یک گل برای نساجی به ثمر برساند.

بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود فولاد ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۹۰ یک پنالتی به سود نساجی اعلام شد و حامد شیری پشت توپ ایستاد و توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

اما این پایان کار نبود و شاگردان محمود فکری که از این بازی پیروزی می‌خواستند و به دنبال جبران باخت نیم فصل اول بودند با گل مجتبی ممشلی در دقایق آخر بازی توانستند یک کامبک فوق العاده را ثبت کنند و در نهایت بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع نساجی به پایان رسید.

نساجی با این سه امتیاز ۳۲ امتیازی شد، ولی از رده نهم جدول تکان نخورد هرچند بازنده مطلق بازی در این میدان فولاد خوزستان بود که در کورس گرفتن سهمیه آسیا بود و با این شکست تقریبا از بقیه رقبا عقب افتاد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار