کوثری فرماندار ایرانشهر گفت: با توجه به نقش مهم ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش‌های همگانی در دستور کار مسوولان دست‌اندرکار قرار گیرد.

توسعه ورزش‌های همگانی در دستور کار قرار گیردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابوذر کوثری فرماندار ایرانشهر در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان ایرانشهر اظهارداشت: بحث اوقات فراغت و نسبت آن با ورزش بسیار حائز اهمیت است و اگر برنامه‌ای در این حوزه داشته باشیم اوقات فراغت می‌تواند فرصتی باشد که استعداد‌های ورزشی آن‌ها شکوفا شود.

او بیان کرد: اگر جامعه بدون برنامه به حال خود رها شود در بستری که متاسفانه انواع و اقسام بزهکاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی وجود دارد افراد به سوی انحرافات اجتماعی سوق می‌یابند.

فرماندار ایرانشهر گفت: با توجه به ویروس کرونا هم‌اینک جامعه در شرایط ویژه‌ای بسر می‌برد و برای این که حوزه ورزش در این وضعیت تعطیل و آسیب‌ها دوچندان نشود باید با حفظ سلامت با برنامه‌های خلاقانه تا بازگشت به شرایط عادی، جامعه جوان را نگذاریم بیش از این دچار رخوت شود.

اوبیان کرد: ایرانشهر از نظر وضعیت ویروس کرونا پر نوسان است و سعی خواهد شد تا زمانی که شرایط پایدار می‌شود تمامی ورزش‌ها و باشگاه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کنند.

کوثری اظهارداشت: ادارات به ورزش کارکنان خود باید اهمیت دهند، زیرا ورزش باعث ایجاد روحیه کاری و سلامت جسمی روانی می‌شود بر این اساس در ارزیابی عملکرد ادارات توجه به ورزش یکی از شاخص‌های ارزیابی خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان نیز گفت: ایرانشهر دارای جوانان و نوجوانان با استعداد در بخش‌های مختلف ورزشی است که در سطح استان و کشور مطرح هستند.

ادهم کرد افزود: امسال تلاش خواهیم کرد پنج زمین چمن ورزشی دیگر در ایرانشهر احداث کنیم.

اوهمچنین خبر از ساخت خانه جوان و خوابگاه ورزش در ایرانشهر داد و افزود: مجموعه ورزشی شهید چمران این شهرستان نیز امسال مرمت و بازسازی می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار