به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر بازی‌های بومی محلی به منظور ترویج و توسعه ورزش همگانی در روستای پوتاپ بخش مرکزی شهرستان نیکشهر برگزار شد.

لعل بخش امیری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیکشهر  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: همزمان با فرا رسیدن روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و به منظور ترویج ورزش همگانی و با هدف ایجاد شور و نشاط در بین جوانان روستای پوتاپ بازی‌های بومی و محلی در رشته‌های کپگی، تیرکمان، دومیدانی، کیسه تنی و طناب کشی برگزار و از نفرات برتر با اهدای جوایزی تقدیر شد.

امیری افزود: یکی از رسالت‌های بسیار مهم هیات‌های روستایی در مجموعه ورزش و جوانان احیای دوباره ورزش‌های بومی و محلی است که در این راستا اقدامات ارزنده‌ای در سطح شهرستان نیکشهر در حال انجام است.

نصیر بلوچزهی نایب رئیس ورزش روستایی و عشایری نیکشهر بیان کرد: ایجاد شور و نشاط و شناسایی استعداد‌های برتر در سطح روستا‌ها یکی از اولویت مهم ما در سال جاری خواهد بود.

او گفت: هیات ورزش روستایی و عشایری شهرستان نیکشهر آمادگی دارد تا در صورت استقبال دهیاران، برگزاری مسابقات بومی محلی را در روستا‌ها در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
شعیب
۱۵:۴۳ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
یادش بخیر
آخرین اخبار