رسانه‌های آلمان گزارش دادند بر اثر برخورد یک خودروی سواری با عابران پیاده در برلین هفت نفر مصدوم شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، امروز بر اثر یورش یک خودروی سواری در برلین به سوی عابران پیاده تعدادی از آن‌ها مصدوم شدند.

بنا بر اعلام رسانه‌ها در این حادثه دست کم پنج تا هفت نفر مصدوم شدند. این حادثه در نزدیکی ایستگاه قطار باغ وحش بهنهاف برلین روی داد. پلیس تحقیقات در خصوص این حادثه را آغاز کرده است و  هیچ مدرکی درباره اینکه «انگیزه سیاسی و یا مذهبی در پس این ماجرا قرار دارد به دست نیاورده است.»

بنا بر اعلام پلیس، بلافاصله پس از وقوع این حادثه ده‌ها آتش نشان و یک بالگرد امداد و نجات در محل حاضر شدند.

اداره آتش نشانی برلین نیز در صفحه توئیتری خود در این خصوص نوشت: «یک تصادف رانندگی شدید در هاردنبرگ پالاتز گزارش شده است که در نتیجه آن دست کم ۵ نفر مصدوم شده‌اند که مصدومیت برخی جدی گزارش شده است.»

رسانه‌های آلمان گزارش دادند این حادثه در ساعت ۷:۲۰ صبح به وقت محلی روی داده و در آن راننده خودروی شاسی بلند مرسدس بنز یک مرد بوده که ناگهان خودرو را به سوی عابران پیاده هدایت کرده است. پلیس راننده را بازداشت کرده و تحقیقات درباره این حادثه در حال انجام است. به گفته پلیس «هنوز اطلاعاتی درباره انگیزه او در دست نیست.»

این حادثه پس از حادثه ماه فوریه روی می‌دهد که در آن یک خودرو به سوی مردم یورش برد و دست کم ۶۰ نفر را مصدوم کرد. راننده آن حادثه نیز یک مرد ۲۹ ساله بود. در آن حادثه دست کم ۱۵ کودک زخمی شدند. اقدام آن راننده از سوی دادگاه قصد برای قتل قلمداد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار