ثبت نام ۷۴ متقاضی آسیب دیده از کرونا در سامانه کارا

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت:مشاغل آسیب دیده از کرونا فقط تا ۵ مرداد ماه فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی اکبر طهماسبی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ۷۴ نفر از شاغلین بنگاه‌های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا با ثبت نام در سامانه کارا متقاضی دریافت تسهیلات شدند که اطلاعات این افراد برای ارائه تسهیلات به بانک‌های عامل در استان ارسال خواهد شد.

 طهماسبی با بیان اینکه تمام تلاش تسریع در روند اجرایی این طرح در استان بوده است، افزود: اطلاعات ۴۱ نفر از مراکز فرهنگی و هنری آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا به منظور ارائه تسهیلات به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده است.


بیشتر بخوانید:


گفتنی است وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام به ثبت نام کسب و کار‌های فرهنگی و هنری آسیب‌دیده در بحران کرونا برای دریافت تسهیلات در سامانه کارا کرده است که متقاضیان مشمول این طرح می‌توانند فقط تا پنجم مرداد می‌توانند با مراجعه به سامانه کارا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir برای ثبت تقاضای خود در راستای ارائه تسهیلات کرونا اقدام کنند.

به گفته طهماسبی  ۷۹ رسته فعالیت زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشمول طرح دریافت تسهیلات کرونا می‌باشند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.