مرتضی طالع ماسوله در حکمی از سوی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران به عنوان مدیر موزه نقاشی پشت شیشه منصوب شد.

به گزارش حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،پرهام جانفشان مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران طی حکمی مرتضی طالع ماسوله را به عنوان مدیر موزه نقاشی پشت شیشه منصوب کرد.

درمتن حکم مدیر جدید موزه نقاشی پشت شیشه آمده است:

نظر به تجارب ارزنده و شایستگی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مدیرگنجینه نقاشی پشت شیشه منصوب می‌شوید، تا زیر نظر معاونت میراث فرهنگی نسبت به انجام امور محوله اقدام وگزارش کنید.

امید است با اتکاء به خداوند متعال در انجام وظایف محوله با بهره گیری کامل از ظرفیت‌های موجود و تعامل با دیگر دستگاه‌های وابسته در جهت ارتقاء سطح آن شهرستان با رعایت اصول دقت، صحت، سرعت در انجام امور و اهم موارد رضایت مندی مراجعان موفق و موید باشید.

معاون توسعه مدیریت اداره کل استان تهران در مراسم معارفه مدیر جدید موزه نقاشی پشت شیشه گفت: موزه نقاشی پشت شیشه یک موزه تخصصی و منحصر به فرد در سطح کشور است و باید سطح آن به صورت ملی حفظ شود، آنچه امروز مورد تاکید مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران است توسعه و ارتقای هنر نقاشی پشت شیشه و آشناسازی هر چه بیشتر جامعه با این هنر بسیار زیبا است.

زینالی افزود: آموزش و پژوهش باید یکی از کارکرد‌های موزه‌های تخصصی مثل موزه نقاشی پشت شیشه باشد و انتظار می‌رود کارگاه‌های آموزشی نیز در کنار سایر فعالیت‌های موزه‌ای فعال‌تر از گذشته باشد.

در پایان این مراسم از خدمات مهدی کارخانی در مدت مدیریت موزه نقاشی پشت شیشه تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار