معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از ایمن سازی محور پر تردد ساری به فرح آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسن جهانیان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از اقدامات گسترده در خصوص ایمن سازی محور ساری به فرح آباد خبر داد و گفت: این عملیات در راستای طرح ارتقاء کیفیت راهداری صورت پذیرفت.

او افزود: محور ساری به فرح آباد به دلیل ارتباط با دریا، استقرار مراکز دانشگاهی ،مراکز صنعتی و وجود روستا‌های متعدد یکی از پرتردد‌ترین محور‌های استان به شمار می‌رود.

جهانیان در خصوص اقدامات ایمن سازی این محور، گفت: به منظور افزایش ضریب ایمنی محور ساری به فرح آباد اقدامات گسترده‌ای از قبیل احداث سه جزیره در سه راهی پنبه چوله، لاریم و روستای گرجی پل، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، لکه گیری و روکش آسفالت و شانه سازی انجام شد.

او اقدامات ایمن سازی محور‌ها را برای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای بسیار موثر دانست و افزود: علاوه بر ایمن سازی محور‌ها، رعایت قوانین و مقررات از سوی کابران جاده‌ای نیز می‌تواند عامل مهمی در جهت کاهش سوانح رانندگی باشد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران،گفت: از ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه موجود در مازندران، مقدار ۱۴۶۴ کیلومتر در شهرستان ساری واقع شده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار