اجرای طرح نشاط معنوی از طریق کانال‌ های تلگرامی

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای طرح نشاط معنوی از طریق کانال‌ های تلگرامی خبر داد.

اجرای طرح نشاط معنوی در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حجت‌الاسلام موسوی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا طرح‌های اجرایی سازمان اوقاف از طریق فضای مجازی برگزار شده است و هیچکدام از طرح‌ها لغو نشده است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه در فصل تابستان طرح نشاط معنوی جهت غنی نمودن اوقات فراغت و ارتباط گیری موثر با دانش‌آموزان عزیز از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود، گفت: این طرح از تاریخ ۲۱ تیرماه لغایت ۲۰ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

او گفت: هدف از اجرای طرح زمینه سازی تربیت نسل نوجوان و جوان، ترویج معارف اسلامی، غنی نمودن اوقات فراغت دانش آموزان است.

موسوی در ارتباط با شیوه اجرای طرح نیز گفت: طرح نشاط معنوی ویژه تابستان از طریق کانال‌های ایجاد شده توسط امامزادگان و بقاع متبرکه با حضور مبلغین گرامی که از طرف اداره کل اوقاف اعزام مبلغ سازمان اوقاف مامور به انجام فعالیت‌های فرهنگی در این کانال‌ها شده در حال اجراست.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه دانش‌آموزان شرکت کننده در این طرح طی سال گذشته مخاطب اولیه طرح هستند، گفت: البته از سایر دانش‌آموزان نیز مخاطب گرفته می‌شود.

او با بیان اینکه حضور دانش‌آموزان طبق سنوات گذشته در این طرح کاملاً رایگان بوده و هیچ وجهی دریافت نخواهد شد، گفت: محتوای طرح نیز همچون سنوات سال گذشته خواهد بود.

موسوی گفت: جلسه با سرگروه مبلغین محترم جهت توجیه مبلغین و ادمین کانال‌ها برگزار گردیده و نکات لازم برای بهره برداری بیشتر تذکر داده شده است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: در این کانال‌های مجازی سخنرانی‌های کوتاه کاربردی، برگزاری مسابقات مختلف از جمله روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، اذان، قرائت تقلیدی، طراحی، نقاشی، خوشنویسی و مشاوره مجازی و … برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.
 
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.