فرماندار روانسر گفت : با آغاز عملیات آسفالت راه روستایی مرادآباد این شهرستان آرزوی دیرینه و مطالبه اصلی مردم این روستا در دولت تدبیر و امید برآورده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مصطفی زاده فرماندار روانسر گفت : روستای مرادآباد در روزگاری نه چندان دور، مهد پرورش عالمان دینی بزرگ منطقه بوده و اجرای  پروژه چندین سال است در دستور کار قرارگرفته و همچنان بلاتکلیف بود، اما از پارسال با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

او طول راه روستای مرادآباد را ۳/۵ کیلومتر اعلام کرد .

فرماندار روانسر افزود : گازرسانی گسترده به روستا‌ها از افتخارات دولت تدبیر و امید است و خوشبختانه این مهم در روانسر با روند خوبی در حال اجرا است.

او گفت : گازرسانی به بیش از ۶۰ روستای روانسر در حال انجام است که با بهره برداری از آن‌ها افتخاری به افتخارات دولت و نظام در این شهرستان افزوده می‌شود.

مصطفی زاده افزود : از دیگر خدمات دولت در شهرستان روانسر که با روند مطلوبی در حال اجرا است، طرح اقدام ملی مسکن است و خوشبختانه کار‌های خوبی در این شهرستان در حال انجام است.

او گفت : نظام سلامت در دولت یازدهم و دوازدهم به طور ویژه‌ای ارتقا پیدا کرد و آغاز ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی روانسر، ساخت پایگاه فوریت پزشکی، راه اندازی بخش دیالیز و تجهیز خانه‌های بهداشت از جمله اقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان در روانسراست .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.