‍امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی گفت: از قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقاضا داریم تا در بحث ایجاد اشتغال برای قشر آسیب‌پذیر استان کرمانشاه ورود پیدا کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام  محمدرضا اکبری امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی در مراسم افتتاح واحد‌های مسکونی مددجویان کمیته امداد در شهرستان سنقر، گفت:  سپاه پاسداران در عرصه نظامی و در تمام عرصه‌ها «خدماتی، فرهنگی، عمرانی و مدیریت بحران» حضور فعال و مثمر ثمر داشته از قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقاضا داریم تا در بحث ایجاد اشتغال برای قشر آسیب‌پذیر استان کرمانشاه ورود پیدا کند.


امام جمعه سنقروکلیایی در ادامه افزود: شایسته است اتاق فکری با حضور نخبگان و نمایندگانی از اقشار مختلف اجتماعی جامعه با هدف کمک به محرومیت زدایی و رفع فقر در شهرستان این شهرستان ایجاد شود.


فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: برحسب اولویت مشکلات روستا‌های این شهرستان را رفع خواهیم کرد.

غلامرضا مرتضوی «فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی» اظهار داشت: شهرستان سنقروکلیایی دارای ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر مربع وسعت و ۲۱۱ روستای دارای سکنه است که تا پایان مهرماه سال جاری ضریب نفوذ گازرسانی در این شهرستان به ۱۰۰ درصد خواهد رسید، که از ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد روستایی این شهرستان ۶ هزار واحد آن بازسازی و مقاوم سازی شده است و ۵ هزار واحد دیگر نیازمند اعتبارات لازم می‌باشد.

مرتضوی در ادامه گفت: در شهرستان سنقروکلیایی ۱۶۰ روستا تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب قرار دارد، بعضی از روستا‌های این شهرستان فاقد مسجد می‌باشد از این رو از بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخواست داریم نسبت به ساخت مساجد روستایی در شهرستان سنقروکلیایی ما را یاری کنند.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی در پایان سخنانش از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امر محرومیت زدایی تقدیر کرد و افزود: برای توسعه و زیرساخت روستا‌ها مجموعه اداری و دولتمردان شهرستان سعی شده همگام با دیگر نهادها، بر حسب اولویت مشکلات روستا‌های این شهرستان را رفع کنیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.