مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: مستاجران تحت حمایت این نهاد از کمک بلاعوض و تسهیلات ۱۲ میلیارد تومانی ودیعه و اجاره مسکن بهره مند می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه مستاجران تحت حمایت این نهاد از کمک بلاعوض و تسهیلات ۱۲ میلیارد تومانی ودیعه و اجاره مسکن بهره مند می‌شوند، گفت: سقف تسهیلات ودیعه مسکن برای خانوار‌های ساکن در شهر کرمانشاه ۳۰ میلیون تومان و در شهرستان‌های تابعه ۲۰ میلیون تومان است.

محسن رخصی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به افزایش ودیعه و اجاره مسکن در سال جاری، گفت: این نهاد به منظور دستگیری از مستاجران تحت حمایت اعتباره ویژه‌ای از محل کمک‌های بنیاد مستضعفان و همچنین تسهیلات صندوق امداد ولایت اختصاص داده است.

رخصی افزود: اعتبارات اختصاصی به استان به منظور تامین ودیعه مسکن نیازمندان ۱۰ میلیارد تومان است که توزیع شهرستانی آن آغاز شده است.

او عنوان کرد: سقف تسهیلات ودیعه مسکن برای خانوار‌های ساکن در شهر کرمانشاه ۳۰ میلیون تومان و در شهرستان‌های تابعه ۲۰ میلیون تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه تسهیلات ودیعه مسکن بدون کارمزد و سود است، عنوان کرد: بازپرداخت این تسهیلات پنج ساله است.

محسن رخصی ادامه داد: در کنار این تسهیلات؛ دو میلیارد تومان کمک بلاعوض نیز از محل اعتبارات بنیاد مستضعفان و کمیته امداد برای کمک به اجاره مسکن در نظر گرفته شده است که توزیع این اعتبارات نیز آغاز شده است.

رخصی بیان کرد: سقف اعتبار اجاره مسکن نیز برای هر خانوار مستاجر ۳۰۰ هزار تومان است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه تسهیلات ودیعه مسکن و اجاره مسکن صرفا برای خانوار‌های تحت حمایت است، تاکید کرد: این خانوار‌ها می‌توانند برای بهره مندی از اعتبارات مذکور به دفاتر این نهاد در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.