شهید مدافع سلامت شهربابک را بیشتر بشناسید

سرهنگ پاسدار صادق رئیسی معاون هماهنگ کننده بهداری قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق کشور در حین خدمت به بیماران مبتلا به کرونا به دیدار معبودش شتافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ پاسدار صادق رئیسی معاون هماهنگ کننده بهداری قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق کشور هفته گذشته در بیمارستان تخصصی نبی اکرم (ص) زاهدان به دلیل ابتلا به ویروس منحوس کرونا به دیگر یاران شهید مدافع سلامت پیوست.

شهید صادق رئیسی، زاده روستای استبرق شهربابک بود و ۴۱ ساله داشت که دیدار حق را لبیک گفت.

خدایار رئیسی برادر شهید  گفت: برادرم از سال ۱۳۷۲ وارد دبیرستان مکتب الهدی سپاه شد، زیرا او اعتقاد داشت با ورود به سپاه بهتر می‌توان به مردم خدمت و از انقلاب دفاع کرد.

رئیسی از خصوصیات برادر شهید یاد کرد و گفت: با صداقت در گفتار و درستی در رفتارش زبانزد و خوش سخن و خوش اخلاق بود.

او افزود: باگذشت، دست گیر نیازمندان، کمک به محرومان، فداکاری، ایثار و پشتکار از جمله روحیات این شهید بزرگوار بود.

برادر شهید بیان داشت: صادق رئیسی تحصیلات خود را در کرمان گذراند و از سال ۷۹ به بعد در زاهدان مشغول خدمت شد.

او گفت: سال‌ها در زاهدان زندگی را می‌گذراند و اغلب اوقات خود را صرف خدمت به مردم و فعالیت در مؤسسه خیریه می‌کرد، اما این مشغله‌ها باعث نشد از خانواده اش غافل شود.

رئیسی اظهار داشت: وی معاون هماهنگ کننده مرکز بهداری، رزمی و مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا در استان سیستان و بلوچستان بود.

برادر شهید عنوان کرد: معرفی اولیه باعث شد برادرم وارد منطقه سیستان و بلوچستان و شهر زاهدان شود، اما با دیدن وضعیت مردم محروم آن منطقه قصد کرد در راه رضای خدا و در جهت محرومیت زدایی به آنان خدمت کند.

او تصریح کرد: این شهید در زمینه برپایی بیمارستان‌های صحرایی و خدمت به مردم منطقه محروم سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان و همچنین در زمینه امدادرسانی و پشتیبانی موثر در رخداد‌های مختلف کشور پیشقدم بود.

رئیسی افزود: برادرم عاشق شهادت بود و بار‌ها می‌گفت که در زاهدان به شهادت نزدیک‌تر است.

او گفت: این شهید بزرگوار از روز‌های ابتدایی انتشار ویروس کرونا آماده خدمت برای رسیدگی و درمان بیماران بود و سرانجام به مقام رفیع شهادت که آرزوی دیرینه اش بود رسید.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار