تعدادی از کادر درمانی بابل در روند خدمت رسانی به بیماران، گرفتار ویروس کرونا شدند و در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل، گفت: کادر درمانی بابل به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی بوده و چشم انتظار همراهی مردم برای شکست کرونا در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

او افزود: برخی از کادر درمانی به علت کرونا بستری هستند و بیش از ۲۰ روز است که فرزند خردسال خود را ندیده اند و اگر ما قدرشناس خدمت صادقانه آن‌ها باشیم باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

دکتر جلالی ادامه داد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری یک و نیم متری و شستن دست‌ها به مدت ۲۰ ثانیه کار سختی نیست که با عدم رعایت این موارد ضمن اینکه جان عزیزان مان را به خطر می‌اندازیم هزینه‌های سنگینی به کادر درمانی تحمیل کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: خدمت رسانی به بیماران کرونایی با جدیت ادامه دارد و کادر درمانی با تمام وجود در حال جانفشانی است.

دکتر جلالی با هشدار اینکه میزان بستری بیماران در شهر‌های مختلف استان همچنان در حال افزایش است، افزود: با ممنوعیت برگزاری عروسی‌ها در تالار شاهد برپایی عروسی در باغ‌ها و منازل هستیم که عاجزانه از مردم تقاضا داریم عروسی‌ها، مهمانی‌ها و دورهمی را لغو کنند تا بتوانیم از افزایش بیماران جلوگیری کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با تاکید بر مراقبت بیشتر از سالمندان و کودکان، گفت: افزایش تعداد بستری در سنین جوانان و میانسالان نگران کننده است و اکنون بیش از ۱۵ کودک در بیمارستان کودکان بستری هستند و تعدادی از کودکان هم در منازل در تحت درمان قرار دارند.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.