معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از ارائه خدمات مشاوره‌ای و روانشناختی در ۱۰ مرکز مشاوره سطح استان به دانش آموزان و خانواده‌های آنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،    محمد اکرامی فر معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی  از فعالیت ۵۵ مشاور تخصصی در قالب طرح صدای مشاور برای ارائه خدمات مشاوره‌ای و روانشناختی خبر داد و گفت : با توجه به ایام کرونا و کاهش دسترسی دانش آموزان به خدمات حوزه مشاوره تلاش کردیم از ظرفیت همکاران مشاور باتجربه و شاغل در مراکز مشاوره جهت ارائه خدمات به خانواده‌ها و دانش آموزان بهره ببریم.

اکرامی فر افزود : با توجه به شرایط پیش آمده و مواردی نظیر قرنطینه، کاهش رفت آمد‌ها و تغییر در سبک زندگی استفاده از تخصص و تجربه مشاوران ضروری می‌باشد و در همین راستا همکاران مشاور در این ایام برای پاسخگویی به سوالات جامعه هدف در سطح استان اقدامات گسترده‌ای انجام داده اند.

او  بیان داشت : مشاوران ما در طرح صدای مشاور در فضای مجازی به صورت غیر حضوری و گاهاً در موارد اورژانس به صورت حضوری در کنار دانش آموزان هستند.


بیشتر بخوانید 


او  با اشاره به ظرفیت شبکه شاد و بحث آموزش‌ها و اطلاع رسانی‌ها در فضای مجازی افزود  : تقریبا تمامی همکاران مشاور در سطح استان فعالیت‌های موثری در بحث استفاده از فضای مجازی به منظور پاسخگویی تخصصی به دانش آموزان عزیز و اولیاء محترم داشتند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.