دومین مرحله‌ی آزمون هماهنگ سنجش مهارت با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی طی ۲۶ تیر ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ملایی رئیس اداره سنجش و ارزشیابی فنی و حرفه‌ای استان گفت: توزیع کارت ورود به جلسه دومین مرحله آزمون‌های سراسری سنجش مهارت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان در دو بخش دولتی و خصوصی از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۲۳ تیر آغاز شده است و تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۵ تیر ماه ادامه دارد.

او افزود: دومین مرحله آزمون سراسری مهارت آموختگان سال ۱۳۹۹ پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان در بخش دولتی و خصوصی، به صورت هماهنگ کشوری روز پنج شنبه ۲۶ تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

ملایی تصریح کرد: متقاضیان شرکت در دومین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در سال ۱۳۹۹ (کارآموزان بخش‌های دولتی و آموزشگاه‌های آزاد) که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام کرده اند، از ۲۳ تا ۲۵ تیر ماه با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی می‌توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

او تصریح کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی می‌توانند به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

ملایی تأکید کرد: داشتن لوازم بهداشتی شخصی (ماسک، دستکش و ...) برای حضور در جلسه آزمون الزامی است و ضروریست متقاضیان در صورت مشاهده مغایرت عکس در کارت ورود به جلسه با مراجعه به مراکز نسبت به اصلاح عکس از طریق حوزه رفع نقص قبل از زمان آزمون اقدام کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار