نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان در ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان زنجان بر ترویج معروف در جامعه تاکید کرد.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان گفت: ترویج یک معروف در جامعه یعنی کاهش یک منکر و این یک وظیفه دینی همگانی است.

او با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی نباید از برخی از موضوعات مهم واصلی همچون امر به معروف و نهی از منکر در جامعه غافل شد بر استفاده از تجربیات و دانش افراد در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد.

همچنین سردار کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان نیز در این جلسه بر تشکیل گروه‌های جهادی برای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد.

سردار جهانبخش فرمانده نیروی انتظامی استان نیز با بیان اینکه نفوذ دشمنان نظام از طریق فضای مجازی یک جنگ تمام عیار برای از بین بردن فرهنگ واتتقادات مردم است گفت: به تاراج گذاشتن فرهنگ ملی و دینی به معنی دسترسی آزاد به اطلاعات نیست.

همچنین حجت الاسلام کرمی، دادستان زنجان نیز با اشاره به اینکه برای حمایت از امران به معروف وناهیان از منکر، قانون خاصی به تصویب رسیده است ساماندهی گروه‌های جهادی امر به معروف را بهترین راهکار برای کاهش برخی ولنگاری‌ها دانست.

در پایان این جلسه حجت الاسلام شفاعی به عنوان معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان زنجان معرفی شد.
 
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.