نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه زنجان بااشاره به اینکه امریکا بازدید از مراکز نظامی ویا تهدید سپاه را دراولویت قرارداده است گفت: سپاه عرصه را در منطقه برای آمریکا تنگ کرده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛  حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان ،درخطبه های نماز امروز زنجان گفت: مشکل امریکا موضوعات هسته ای نیست بلکه آمریکا زیاده خواه است وما درمقابل این زیاده خواهی می ایستیم .
 
وی افزود: تا زمانی که آمریکا خوی ستمگری دارد و بهانه گیری تمام شدنی دارد ماهمچنان ایستادگی می کنیم .
 
نماینده ولی فقیه  دراستان وامام جمعه زنجان گفت:امریکا اکنون به ایران هراسی در دنیا دامن زده  و تلاش دارد نگذارد ایران از برجام بتواند سود ببرد اما با هوشیاری رهبر و مسولان وهمراهی مردم اجازه این کارها را به آمریکا نخواهیم داد .
 
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی بااشاره به اینکه امریکا بازدید از مراکز نظامی ویا تهدید سپاه را دراولویت قرارداده است گفت: سپاه عرصه را در منطقه برای آمریکا تنگ کرده است .
 
وی درادامه به امر به معروف ونهی ازمنکر اشاره کرد وافزود: برکت عاشورا این است که از منکر اعلام بیزاری و از معروف اعلام حمایت کنیم
 
خطیب نماز زنجان گفت: امروز همه باید دراین خصوص احساس مسئولیت کنند چراکه امر به معروف ونهی از منکر یکی از مهترین کارها در جامعه است و سید الشهدا (ع) هم  به خاطر امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند.
 
وی به روز جهانی استاندارد هم اشاره کرد وگفت: تولید کنندگان باید کیفیت کالا را بالا ببرند  و به حقوق مصرف کنندگان احترام بگذارند ومردم هم باید همراه تولید کننده داخلی باشند تااشتغال رونق بگیرد .
 
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی 24 مهر روز پیوند اولیا ومربیان راهم گرامیداشت وگفت: مدرسه و خانه باید باهم ارتباط داشته و درتربیت کودکان ونوجوانان هماهنگ عمل کنند .

انتهای پیام/ن

 

خطبه های نمازجمعه 21 مهر ماه زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.