۳ هزار و ۶۰۶ نفر ساعت آموزش مجازی به تعاونگران خراسان جنوبی در ۳ ماه گذشته ارائه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، راستگو مدیر تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گفت: این آموزش‌های مجازی با هدف توانمند سازی تعاونگران استان ارائه شد.

او توسعه آموزش تعاون را یکی از وظایف و رسالت‌های اصلی حوزه دانست و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا (کووید ۱۹) و به منظور حفظ سلامتی جامعه هدف و ممنوعیت برگزاری دوره‌های آموزش حضوری ویژه تعاون گراندر مناطق قرمز، برگزاری دوره‌های مجازی در اولویت برنامه‌های کاری این اداره کل قرار گرفت.

راستگو ادامه داد: با اطلاع رسانی و بهره برداری از سامانه مجازی تعاون به آدرس vtcc.mcls.gov.ir، از ظرفیت جهاد دانشگاهی استان و آموزش بازرگانی نیز استفاده شده که آموزش‌های مجازی نسبت به مدت مشابه پارسال ۹۵ درصد افزایش داشته است.


بیشتر بخوانید 


مدیر تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گفت: آشنایی با الگو‌های علمی و کاربردی مبارزه با ویروس کرونا، آشنایی با مفاهیم و چرخه بهره وری در کسب و کار های تعاونی، بازاریابی در شرایط رکود، فرصت‌های کارآفرینی در ایران، چرایی و چگونگی بهره وری، صادرات و واردات، هوش مالی، شبکه‌های اجتماعی و کسب و کار‌های تعاونی از جمله عناوین دوره‌های آموزشی برگزار شده برای تعاونگران است.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار