برگزاری بیش از هزار نفر ساعت آموزش مجازی به تعاونگران استان

مدیر تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از برگزاری هزار و ۸۳۶  نفر ساعت اموزش مجازی ویژه تعاونگران استان در ۲ ماهه  نخست سال خبر داد.

راستگو مدیر تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: با شیوع بیماری کرونا (کووید ۱۹)،   حفظ سلامتی جامعه هدف  و  ممنوعیت برگزاری دوره‌های آموزش حضوری ویژه تعاونگران در دو ماهه نخست سال  و در راستای توانمند سازی مدیریت و منابع انسانی به عنوان یکی از مهمترین راهبرد‌های تحول بخش تعاون در برگزاری دوره‌های مجازی را مورد تاکید قرار داد.

او افزود: ضمن اطلاع رسانی و بهره برداری از سامانه مجازی تعاون به آدرس  vtcc.mcls.gov.ir، با انعقاد قرارداد از ظرفیت جهاد دانشگاهی استان نیز استفاده گردیده  که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از  ۴۵  درصد رشد داشته است.


بیشتر بخوانید: فعالیت بیش از هزار تشکل کارگری، کارفرمایی و تعاونگران در استان


راستگو در خصوص دوره های آموزشی برگزار شده گفت: آشنایی با الگو‌های علمی وکاربردی مبارزه با ویروس کرونا، آشنایی با مفاهیم وچرخه بهره وری در کسب وکار تعاونی، بازاریابی در شرایط رکود، فرصت‌های کارآفرینی در ایران، چرایی وچگونگی بهره وری و صادرات واردات از جمله عناوین دوره‌های آموزشی برگزار شده می‌باشد.

 مدیر تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گفت: هزینه‌های برگزاری دوره‌های مجازی برای شرکت تعاونگران رایگان و از محل اعتبارات وزارت متبوع تامین اعتبار شده است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.