به مناسبت هفته دارایی و مالیات خیابانی با نام مالیات در شهر تفرش افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت هفته دارایی و مالیات مدیر کل امور مالیاتی استان مرکزی و فراهانی فرماندار تفرش به منظوربررسی حساب مالیاتی به تعاونی دهیاری‌های شهرستان تفرش سرکشی کردند.

افتتاح خیابانی با نام مالیات در تفرش

در این سفر  از خیابان مالیات شهر تفرش رونمایی و نمایشگاه مالیات و مردم در اداره دارایی شهرستان تفرش افتتاح شد تا در مدت یک هفته کارکرد هزینه‌های اداره دارایی مورد بازدید علاقه‌مندان قرار گیرد.

عباس مزیکی مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی در جریان این سفر با بیان اینکه ۳ درصد مالیات بر ارزش افزوده مستقیم صرف عمران وآبادانی شهر و روستا می‌شود گفت: بیش از ۹ میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده به شهرستان تفرش پرداخت شده وحتما مردم آثار آن را در آبادی و عمران شهر دیده اند.

مزیکی افزود: در سال ۹۸ از محل مالیات بر ارزش افزوده مبلغ ۵/۵ میلیارد تومان به شهر تفرش ۳/۷ میلیارد تومان به دهیاری‌های این شهرستان و ۳۶۰ میلیون تومان به روستا‌های فاقد دهیاری تفرش و در مجموع ۹ میلیارد و پانصد میلیون تومان مالیات بر ارزش افزوده به شهرستان تفرش پرداخت شده است.

ابراهیمی شهردار تفرش هم در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: بودجه مالیات بر ارزش افزوده شهرداری تفرش رشد قابل ملاحظه‌ای داشته و ما از همین رشد برای اعتبارات استفاده کردیم و پروژه‌های زیادی در دست اقدام است و تعدادی از آنان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

شانزدهم الی بیست و دوم تیرماه هفته دارایی و مالیات نامگذاری شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.