رئیس اداره حفظ کاربری اراضی کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: با متخلفین و مجرمین ساخت و ساز‌های غیرمجاز اراضی کشاورزی به طور جدی برخورد می‌شود.

رحیمی رئیس اداره حفظ کاربری اراضی کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: با متخلفین و مجرمین ساخت و ساز‌های غیرمجاز به طور جدی برخورد می‌شود و مالکین سه برابر ارزش ملک جریمه می‌شوند و در صورت تکرار از شش ماه تا سه سال زندان را باید متحمل شوند.

رحیمی افزود: در سال ۹۸ بالغ بر هزارو ۲۹۵ مورد اخطار شناسایی و توقف عملیات ساخت و ساز از سوی سازمان جهاد کشاورزی برای متخلفین صادر شده است.

او اضافه کرد:: از این تعداد ساخت و ساز‌های غیر مجاز هزار و ۱۵۰ مورد منجر به صورت جلسه و توقف عملیات و در ۳۸۶ مورد تبصره ۲ ماده ۱۰ اجرا شد و قلع و قمع صورت گرفت.

رئیس اداره حفظ کاربری اراضی کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی با بیان اینکه متقاضیان ساخت ویلا و خانه باغ باید از سازمان جهاد کشاورزی درخواست مجوز نمایند ادامه داد: سازمان جهاد کشاورزی ساخت و ساز برای طرح‌های زیر بخش کشاورزی را معاف از مالیات و عوارض کرده است.

او تصریح کرد: مردم می‌توانند برای مشاوره و ارائه گزارش از ساخت و ساز‌های غیر مجاز با سامانه ۱۳۱ تماس داشته باشند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
باهر
۱۷:۳۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
اکثر تخریب گران محیط زیست ، اقوام و اشنایان مسئولین کشور هستند وواگر کسی نسبتی با انها نداشته باشد اجازه جابجایی حتی یک سنگ ریزه هم به او نمیدهند!!!!