نماینده مردم بافت، رابر و ارزوییه گفت: پیگیر فعال شدن معدن بندر هنزا هستیم که تاثیر بسزایی در اشتغال منطقه خواهد داشت.

تلاش برای فعال شدن معدن بندر هنزا در رابربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: صمدالله محمدی، نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوییه درمجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رابر گفت: در حال حاضر معدن درآلو ظرفیت بسیار خوبی برای شهرستان رابر است و باید تلاش کنیم به بهره برداری برسد و با جدیت تمام مدافع حقوق مردم خواهیم بود.

او بیان داشت: در همین راستا پیگیر فعال شدن معدن بُندر هنزا نیز هستیم که تاثیر بسزایی دراشتغال منطقه خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه شهرستان رابر، یک اعتبارملی، ویژگی وپتانسیل ملی معنوی درجان وروح همه آزادیخواهان جهان است اظهارداشت: یک تفاوت عمده بین مدیران رابر با مدیران کشور بواسطه وجود زادگاه سردارسلیمانی است که همانطور که شهید سلیمانی با شهامت، جدیت و مجاهدت درکنار سایر شهدا امنیت را برای ما پایدار کردند ماهم وظیفه داریم امنیت روحی و روانی را برای مردم پایدارکنیم.

محمدی تصریح کرد: همانطور که سردار سلیمانی برای خداکارکرد و در تاریخ ماندگار شد یقین داشته باشیم ما هم می‌توانیم با عملکردمان اثرماندگار ازخودمان در تاریخ به جای بگذاریم.

او در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه شهرستان‌های ابر باهمه مزیت‌های نسبی طبیعی تاکنون نتوانسته اند به جایگاه خودبرسند وخلق ثروت کنند گفت: مادرحوزه کشاورزی، دامداری و گردشگری ظرفیت‌های بالقوه‌ای داریم که باید با تلاش وهمکاری به فعلیت برسند.

او با اشاره به کارخانه فرآوری دارو‌های گیاهی درشهرستان رابر گفت:سردارشهید سلیمانی درطول عمرخود یک کلنگ زد که این کلنگ کاربزرگی را پیش روی ما قرار داده و تاکنون جلسات متعدد درکشور پیرامون این موضوع با حضور استاندار ومدیرعامل گهرزمین وجهاد نصر برگزارشده وتصمیماتی اتخاذ شده است.

محمدی افزود: دراین راستا بایک مجموعه اقتصادی قوی دیگر نیز مذاکره شده وامیدواریم بتوانیم یک کارخانه بابهترین تکنولوژی بسازیم.

محمدی با اشاره به کارشکنی درورود سرمایه گذاران به شهرستان رابرگفت: درهمه جای دنیا جلوی پای سرمایه گذاران بخش خصوصی فرش قرمزپهن می‌کنند، اینجا متاسفانه سنگ اندازی می‌کنند که قابل تحمل نیست.

او افزود: ماباید نقشمان را در بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم کنیم و شعارندهیم که درپیشگاه خداوند متعال و شهدا پاسخگو خواهیم بود.

او از مسئولین خواست: پروژه‌های نیمه تمام و رهاشده بخش خصوصی و دولتی را احصاء و پیشنهاد برای برون رفت از این حوزه بدهند و ما حمایت می‌کنیم.

او با بیان اینکه افرادی که تمایل به سرمایه گذاری درحوزه شیلات داشته باشند مشکلی برای تسهیلات نداریم گفت: ازنظر پدافند عامل هم نیازمند فعال شدن شیلات هستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی از پیگیری سه بند ویژه خاکی برای سه شهرستان، مخابرات واینترنت دکل فرستنده‌های دیجیتال رابر وتیپ نظامی... درنشست با مسئولین این ارگان‌ها خبرداد.

محمدی از پیشنهاد راه اندازی دبیرخانه ملی شعرمقاومت در رابر و دبیرخانه دائمی فیلم مقاومت با محوریت شهید سلیمانی در کرمان در نشست با وزیر ارشاد خبر داد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.