قائم مقام باشگاه نساجی مازندران گفت: بازیکنان ما با تلاش خود توانستند برابر تراکتور به پیروزی برسند و مزد زحمات خود را بگیرند.

سیف اله پور: بازیکنان ما مزد زحمات خود را برابر تراکتور گرفتند/ تیم ما از نبود تماشاگر آسیب می‌بیندایزد سیف اله پور قائم مقام باشگاه نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی این تیم مقابل تیم فوتبال تراکتور اظهار کرد: بازی خوبی بود و بازیکنان ما  زحمت زیادی کشیدند و با این پیروزی مزد زحمات خود را گرفتند. علاوه بر این از حدادیان و امیری مالک و مدیرعامل باشگاه تشکر و قدردانی می‌کنم که شرایطی فراهم کردند تا شیوه نامه های بهداشتی را به طور واقعی اجرا کنیم و با پرواز اختصاصی به تبریز برویم.

او ادامه داد: سفر به تبریز با پرواز اختصاصی باعث شد که بازیکنان فشاری را متحمل نشوند و با آرامش کامل بازی کنند و همه این عوامل در پیروزی تیم ما موثر بود.  

سیف اله پور درباره پاداش بازیکنان گفت: بله فکری سرمربی تیم درخواست پرداخت پاداش کرده بود که با موافقت مدیرعامل قرار است پاداش ۲ پیروزی برابر تیم‌های فوتبال تراکتور و ماشین سازی را به حساب بازیکنان واریز کنیم. به هر حال کسب ۶ امتیاز در خارج از خانه نتیجه خوبی است و امیدوارم روند موفقیت تیم ما تداوم داشته باشد. مبلغ پاداش مهم نیست و فقط می‌خواهیم جواب زحمات بازیکنان را بدهیم. همچنین برد برابر تراکتور را تقدیم احسان قهاری و هواداران می‌کنیم.  

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران بیان کرد: برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه‌های آزادی، شهید وطنی قائمشهر و  یادگار امام تبریز بدون تماشاگر معنی ندارد و امیدوارم هر چه سریعتر مشکلات حل شود تا هواداران بتوانند در استادیوم‌ها حضور یابند. به هر حال بازی کردن در کنار هواداران حال و هوای خاص خود را دارد و اگر طرفداران در ورزشگاه نباشند باشگاه نساجی مازندران در این زمینه  بیشترین آسیب را می‌بیند.  

او در پایان گفت: در حال حاضر پرونده بازی با تراکتور را بستیم و از امروز برای دیدار با  فولاد آماده می‌شویم تا در این بازی هم نتیجه خوبی کسب کنیم.  


  بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار