سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تراکتور یکی از تیم های خوب لیگ برتر فوتبال است، اما امیدوارم با امتیاز از تبریز برگردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری قبل از بازی با تراکتور اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که مجدد بازی‌ها شروع می‌شود و ورزشی مثل فوتبال به شرایط عادی خود بازمی گردد. به هر حال در یک طرف بازیکنان و مجموعه فوتبال و در سوی دیگر  هواداران هستند که امکان حضورشان در ورزشگاه‌ها نیست. ان شاالله هر چه زودتر این مشکل برطرف شود تا حضور پرشور هواداران را در بازی‌ها ببینیم و این موضوع باعث رونق فوتبال مان شود و بازی‌های بهتری را شاهد باشیم.  

او افزود: تیم نساجی قائمشهر در این مدت تمرینات مجازی و حضوری داشته است و از آمادگی خوبی برخوردار هستیم. با توجه به اینکه  تراکتور یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر  فوتبال  است به شخصه امیدوارم بازی خوبی برگزار شود و شاهد دیدار هجومی باشیم. در مجموع قصد داریم که با امتیاز از تبریز بازگردیم.  

فکری درباره مصدومان و محرومان تیم نساجی مازندران گفت: ما محروم نداریم، اما تعدادی از بازیکنان مصدوم هستند که نتوانستیم آن‌ها را برای این بازی در اختیار داشته باشیم. عباس زاده، کفشگری، قهاری، حامد بحیرایی و حسین کیانی بازیکنان مصدوم ما هستند و آن‌ها همراه تیم  به تبریز نیامدند.  

سرمربی نساجی مازندران در پایان گفت: امیدوارم که یک بازی خوب برگزار شود و در مجموع افرادی که از تلویزیون این دیدار را تماشا می‌کنند از نحوه بازی تیم های نساجی و تراکتور راضی باشند. به هر حال هر ۲ تیم خوب فوتبال بازی می‌کنند و ان شاالله بینندگان از دیدن این بازی لذت ببرند.  


 بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار