سیف اله پور: کفشگری به علت مصدومیتش ناراحت است/ تیم ما برابر تراکتور دست و پا بسته نیست

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران گفت: کفشگری بازیکن ما است و او به علت آسیب دیدگی اش ناراحت شده بود و به تیم باز می گردد.

ایزد سیف اله پور قائم مقام باشگاه نساجی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت این تیم در آستانه بازی با تیم تراکتور در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازیکنان ما در این مدت خوب تمرین کردند و صد در صد آماده این بازی هستند و  برای کسب امتیاز به تبریز می‌رویم. همچنین با لطف و حمایت  حدادیان مالک باشگاه و برنامه ریزی خوب مدیرعامل با پرواز چارتر بعداز ظهر امروز ساعت ۱۶  راهی تبریز می‌شویم و بعد از بازی هم برمی گردیم.  

سیف اله پور درباره خداحافظی کفشگری از تیم نساجی مازندران گفت: کفشگری بازیکن ما است و او به علت آسیب دیدگی اش ناراحت شده بود و به تیم خود بازمی گردد. این بازیکن صحبتی با مسئولان باشگاه نکرده است، اما او هر زمانی که به نتیجه رسید باید در مورد آینده فوتبالی خود تصمیم بگیرد. امیدوارم هر چه صلاح است  برای کفشگری اتفاق بیافتد.  

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران درباره ارزیابی اش از تیم فوتبال تراکتور بیان کرد: تراکتور تیم مقتدر و مدعی  است که در  بالای جدول رده بندی حضور دارد، اما تیم ما هم دست و پا بسته نیست و با وجود مصدومان زیاد خوب تمرین کردیم و آماده بازی هستیم.  

سیف اله پور درباره وضعیت مصدومان و محرومان تیم نساجی مازندران اظهار کرد: بازیکن محرومی  برای بازی با تراکتور نداریم، اما عباس زاده، کفشگری، قهاری و روح الله باقری  مصدوم هستند و به این بازی نمی‌رسند.  

قهاری زیر نظر بهترین پزشک عمل جراحی می کند 

او درباره پارگی رباط صلیبی احسان قهاری گفت: قهاری یکی از آینده‌های فوتبال قائمشهر محسوب می‌شود و این بازیکن قرار است زیر نظر بهترین پزشک عمل جراحی کند و در تهران کار‌های درمانی اش را انجام می‌دهد. طبق برنامه این بازیکن هفته آینده پای مصدومش را جراحی می‌کند تا آسیب دیدگی اش برطرف شود.  

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران درباره اینکه تعداد زیادی از بازیکنان رباط صلیبی پاره کردند، بیان کرد: به هر حال تمرینات بدنسازی باعث شده که فشار بر روی بازیکنان بیاید و برخی از آن‌ها رباط صلیبی پاره کنند.


 بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار