پزشک تیم فوتبال نساجی درباره وضعیت مصدومان این تیم برای بازی با تیم تراکتور توضیحاتی را ارائه کرد.

۴ بازیکن ما به بازی با تراکتور نمی‌رسند/ قهاری دچار پارگی رباط صلیبی شده استمصطفی اکبری پزشک تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت مصدومان این تیم اظهار کرد: ما ۴ بازیکن مصدوم از جمله عباس زاده، قهاری، کفشگری و روح الله باقری داریم که آن‌ها به بازی با تیم فوتبال تراکتور نمی‌رسند.  

اکبری درباره اینکه گفته می‌شود قهاری مهاجم جوان تیم نساجی مازندران رباط صلیبی پاره کرده است، گفت: این بازیکن دچار آسیب  دیدگی شدیدی در رباط صلیبی شده است و بازی‌های این فصل را به طور کامل از دست داد. البته برای عمل جراحی پای قهاری ۵ - ۶ روز دیگر تصمیم می‌گیریم و فردا دومین ام آر آی را از پای مصدومش می‌گیریم. ما منتظر هستیم تا التهاب ناحیه آسیب دیده قهاری  از بین برود تا بتوانیم از او تست بگیریم و ثبات مفصلی را چک کنیم. اگر مفصل پای قهاری ثبات لازم را داشته باشد نیاز به عمل جراحی نیست و بعد از ۵ - ۶ هفته به مسابقات بر می‌گردد در غیر این صورت باید عمل جراحی شود.

او درباره وضعیت مصدومیت عباس زاده بیان کرد: این بازیکن به علت مصدومیت به مدت ۳ - ۴ هفته نمی‌تواند بازی کند و بعد از آن قادر به همراهی تیم خواهد بود.

پزشک نساجی مازندران درباره وضعیت مصدومیت سعید کریمی گفت: این بازیکن دچار مصدومیت شدید شده  بود، اما با توجه به درمان‌های متعدد آسیب دیدگی اش رو به بهبود است و همه تلاش خود را می‌کنیم تا او را به بازی با تراکتور برسانیم.  

اکبری درباره تعداد زیاد بازیکنان که رباط صلیبی پاره می‌کنند، بیان کرد: آسیب دیدگی بازیکنان با شروع مسابقات زیاد می‌شود این اتفاق  در تیم ما و تیم استقلال رخ داد. به هر حال بازیکنان سرمایه فوتبال کشورمان هستند و باید مراقب آن‌ها باشیم و فشار تمرینی بر روی آن‌ها نیاوریم تا دچار آسیب دیدگی شدید نشوند. البته پارگی رباط صلیبی بازیکنان قبل از بازی‌های رسمی رخ داده است و مصدومیت‌ها با شروع مسابقات بیشتر می‌شود. ما می‌توانیم با برنامه ریزی درست، بدنسازی اصولی،   تغذیه خوب و مراقبت‌های ویژه از لحاظ ذهنی و بدنی از مصدومیت بازیکنان پیشگیری کنیم.  

او در پایان گفت:  تیم ما در بازی مقابل تراکتور مهمان است. هنوز تونل بهداشتی در ورزشگاه نصب نکردیم و به صورت سنتی از طریق اسپری آبپاش مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنیم.


 بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار