مانع بزرگ مدیرعامل سابق نساجی برای چالش جدید

مدیر عامل سابق نساجی در شرایطی به عنوان گزینه مدیریت در تیم دسته اولی نامش مطرح شده که مانع بزرگی در این مسیر پیش روی وی قرار دارد.

ایزد سیف الله پور مدیرعامل سابق نساجی که طی فصول اخیر کار را در این تیم دنبال می‌کرد، به تازگی از سمت خود کنار رفته تا اکنون نامش حول چند تیم مطرح شود. چادرملو اردکان جدیدترین نامی است که حول احتمال مدیریت سیف الله پور مطرح شده است اما بحث مربوط به پاسپورت کانادایی‌اش و حضور خانواده‌اش در این کشور، به عنوان یک مانع بزرگ برای دستیابی به پست در یک باشگاه دولتی پیش پای او اعلام شده است.

تیم فوتبال چادرملو اردکان در اولین سال حضورش در لیگ دسته اول، در حالی که نیم فصل اول را خوب پشت سر نگذاشته بود اما در نیم فصل دوم عملکرد درخشانی داشت به طوری که تا هفته‌های پایانی، یکی از شانس‌های صعود به لیگ برتر بود اما بدشانسی و برخی از اشتباهات داوری باعث شد تا این تیم اردکانی نتواند شگفتی‌سازی خود را تکمیل کند.

با این همه علی عطایی مدیرعامل باشگاه چادرملو با برنامه‌های سعید اخباری سرمربی این تیم، این روزها آرام و بی‌صدا مشغول یارگیری برای فصل بعد است تا بتواند تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کند تا استان یزد بعد از شهید قندی، تیم دیگری در بالاترین سطح مسابقات باشگاهی فوتبال ایران داشته باشد. عطایی که با باسابقه حضور در پرسپولیس و پیشبرد اهداف سرخ‌ها در آن مقطع، اکنون با برنامه‌ریزی و بسترسازی لازم به دنبال اجرایی شدن اهداف اردکانی‌هاست، در این فصل اما کار سختی در رقابت با دیگر مدعیان صعود، کار سختی را پیش روی خود می‌بیند.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار