مدیرعامل نساجی استعفا کرد + تصویر

سیف الله پور با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از مدیرعاملی نساجی خداحافظی کرد.

در مطلبی که ایزد سیف الله پور مدیرعامل تیم فوتبال نساجی مازندران امروز در فضای مجازی منتشر کرده آمده است "سه فصل حضور در باشگاه نساجی به عنوان قدیمی ترین و ریشه دارترین تیم فوتبال در مازندران بی شک مایه مباهات بود حال آنکه تقدیر بر جدایی است تشکر خاضعانه از آقای صنیعی فر داشته باشم که پیشنهاد همکاری با این باشگاه را به من داد و در ادامه رضا حدادیان. "

او در متن خود آورده است: "همچنین اعضای هیات مدیره و اعضای تیم در این سه سال از همه مهمتر تماشاگران دوست داشتی نساجی آنان که نساجی برای آنها فراتر از یک تیم فوتبال است و خدا گواه است در این سه سال با اشک های آنها گریستم و با خنده هایشان به سر ذوق آمده ام. "

"خدا گواه است که در این سه سال با همه وجود و آنچه که طی سال‌ها حضور در ورزش و مدیریت آموختم، سعی کردم برای نساجی یار باشم و خدا رو شکر با زحمات همه اعضای تیم و این کوچکترین دستاورد‌های بزرگی برای نساجی حاصل شد. قهرمانی در جام حذفی که مهمترین افتخار باشگاه نساجی طی ۶۳ سال حیات بود دو قهرمانی به همراه تیم امید در لیگ برتر امید‌های کشور و حضور شایسته تیم در لیگ برتر که در نهایت و اکنون که روز خداحافظی ام از نساجی رسیده، سهمیه فوتبال مازندران در لیگ برتر حفظ شده است."

نساجی مازندران در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور بعد از خداحافظی حمید مطهری عملکرد خوبی نداشت و با ۲۶ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفت و به لطف ضعف تیم های پایین جدول از سقوط به لیگ یک نجات یافت.

نساجی در این فصل به نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور نیز راه یافته بود و فرصت داشت تا همانند فصل قبل با پیروزی برابر استقلال تهران به فینال برسد، اما مقابل این تیم شکست خورد و حذف شد.

برخی شنیده ها حکایت دارد تغییر سرمربی و کادر فنی این تیم برای فصل بعدی لیگ و حضور در لیگ قهرمانان آسیا جدی است.

مدیرعامل نساجی استعفا کرد + تصویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.