امروز با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان، یگان تکاوری ۱۲۴ کویر شهداد در بخش شهداد کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار عبدالرضا ناظری در آیین افتتاح یگان تکاوری ۱۲۴ کویر شهداد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه نظم و امنیت به ویژه شهدای مدافع حرم و در راس آنان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: نقش اصلی در تامین امنیت را مردم ایفا می‌کنند و بدون نقش آفرینی مردم، امنیت و آرامش محقق نخواهد شد و به همین دلیل به همکاری همه مسئولان برای هدایت مردم در تامین نظم و امنیت نیاز است.

 

بخش شهداد

 

او با اشاره به اینکه گسترش اماکن انتظامی و عملیاتی در دستور کار پلیس قرار دارد، به افتتاح یگان تکاوری ۱۲۴ کویر شهداد اشاره کرد و افزود: این یگان عملیاتی را به مردم خوب بخش شهداد تقدیم می‌کنیم. 

سردار ناظری با بیان اینکه امیدواریم همان طور که مردم شهداد از ما انتظار برقراری امنیت و آرامش را دارند برای تحقق این مهم با ما همکاری لازم را انجام بدهند، بیان داشت: همکاران بنده در راه امنیت مردم از هیچ گونه تلاشی دریغ و کوتاهی نخواهند کرد.

 

 بخش شهداد

او تصریح کرد: به تمامی اشرار و مخلان نظم و امنیت که قصد جولان در این منطقه را دارند، هشدار می‌دهم که دور این منطقه را خط بکشند که در صورت تعرض به امنیت و آرامش مردم با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبرو خواهند شد.

بخش شهداد

 

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه ما سربازان ولی امر مسلمین جهان هستیم و نیروی انتظامی، مظهر اقتدار نظام است، بیان کرد: با تقدیم جان خود، پای تامین امنیت این مردم خواهیم بود.

 انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار