یگان تکاوری ۱۲۴ کویر شهداد افتتاح شد

امروز با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان، یگان تکاوری ۱۲۴ کویر شهداد در بخش شهداد کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار عبدالرضا ناظری در آیین افتتاح یگان تکاوری ۱۲۴ کویر شهداد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه نظم و امنیت به ویژه شهدای مدافع حرم و در راس آنان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: نقش اصلی در تامین امنیت را مردم ایفا می‌کنند و بدون نقش آفرینی مردم، امنیت و آرامش محقق نخواهد شد و به همین دلیل به همکاری همه مسئولان برای هدایت مردم در تامین نظم و امنیت نیاز است.

 

بخش شهداد

 

او با اشاره به اینکه گسترش اماکن انتظامی و عملیاتی در دستور کار پلیس قرار دارد، به افتتاح یگان تکاوری ۱۲۴ کویر شهداد اشاره کرد و افزود: این یگان عملیاتی را به مردم خوب بخش شهداد تقدیم می‌کنیم. 

سردار ناظری با بیان اینکه امیدواریم همان طور که مردم شهداد از ما انتظار برقراری امنیت و آرامش را دارند برای تحقق این مهم با ما همکاری لازم را انجام بدهند، بیان داشت: همکاران بنده در راه امنیت مردم از هیچ گونه تلاشی دریغ و کوتاهی نخواهند کرد.

 

 بخش شهداد

او تصریح کرد: به تمامی اشرار و مخلان نظم و امنیت که قصد جولان در این منطقه را دارند، هشدار می‌دهم که دور این منطقه را خط بکشند که در صورت تعرض به امنیت و آرامش مردم با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبرو خواهند شد.

بخش شهداد

 

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه ما سربازان ولی امر مسلمین جهان هستیم و نیروی انتظامی، مظهر اقتدار نظام است، بیان کرد: با تقدیم جان خود، پای تامین امنیت این مردم خواهیم بود.

 انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار