حسینی کاشانی از برگزاری مراسم رونمایی سند هویت بصری کنگره ملی شهدای قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ، از برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم خبر داد و گفت: برگزاری برنامه‌های بزرگداشت شهدا برای معرفی سیره شهدا به نسل جوان یکی از وظایف ذاتی همه ارگان‌ها در این دوران است.

حسینی کاشانی برنامه‌ریز‌های انجام‌شده برای برگزاری این کنگره را تشریح کرد و افزود: کمیته‌های مختلفی ذیل این کنگره تشکیل‌شده و هر کمیته اجرای بخشی از کنگره ملی شهدا را برعهده‌گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اقدامات کمیته فرهنگ و هنر زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم را تشریح و بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده طراحی نشان و سند هویت بصری این کنگره توسط این کمیته انجام‌شده است.

او ادامه داد: تمام برنامه‌های هنری و تبلیغات شهری و پیوست‌های کنگره با استفاده از این نشان طراحی و به‌صورت یکپارچه اجرا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم طراح نشان و سند هویت بصری این کنگره را استاد مسعود نجابتی معرفی و یادآورشد: مراسم رونمایی از نشان و سند هویت بصری کنگره با حضور مدیران استانی ساعت ۹ صبح شنبه مورخ ۷ تیرماه در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار