مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:بهای بلیت فیلم های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ۱۵ هزارتومان تعیین شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حسینی کاشانی،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی با اصحاب رسانه از اکران ۱۴ فیلم سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در ۲ سینمای قم خبر داد و گفت: سینما‌های ونوس و تربیت از ۱۵ تا ۲۱ بهمن در ۲ سانس عصر، فیلم‌های جشنواره فیلم فجر را نمایش می دهند.

او با بیان اینکه بهای بلیط فیلم‌های فجر ۱۵ هزارتومان تعیین شده گفت: سانس اول سینما تربیت ساعت ۱۷ و سینما ونوس ساعت ۱۷:۳۰ و سانس دوم سینما تربیت ساعت ۱۹:۳۰ سینما ونوس ساعت ۲۰ فیلم‌های جشنواره را روی پرده می‌برند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه به معرفی برخی از فیلم‌های این دوره از جشنواره فیلم فجر پرداخت و گفت: فیلم‌های خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، تعارض به کارگردانی محمدرضا لطفی، پوست به کارگردانی بهمن و بهرام ارک، خون شد به کارگردانی مسعود کیمیایی، درخت گردو به کارگردانی محمدحسین مهدویان، روز صفر به کارگردانی سعیدملکان، سینما شهرقصه به کارگردانی کیوان علیمحمدی، شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت، عامه پسند به کارگردانی سهیل بیرقی، مردن در آب مطهر به کارگردانی نوید محمدی، آبان یازده ۶۰ به کارگردانی مهرداد خوشبخت، ابر بارانش گرفته به کارگردانی مجید برزگر، بی صدا حلزون به کارگردانی بهمن دزفولی زاده و پدران به کارگردانی سالم صلواتی از جمله فیلم‌هایی هستند که از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه در قالب جشنواره فیلم فجر در قم به نمایش درمی آیند.

حسینی کاشانی همچنین از اکران ۵ فیلم سینمای کودک در استان خبر داد و گفت: فیلم‌های کاتی وستاره، منطقه پرواز ممنوع، تورنا ۲، قطارآن شب و ۲۳ نفر از جمله فیلم‌هایی هستند که در سانس ۱۰ صبح سینما تربیت به صورت رایگان اکران می‌شوند.

او در ادامه به برگزاری کنگره ملی شهدای استان در سال آینده اشاره کرد و افزود: سمت و سوی جشنواره فیلم فجر امسال معطوف به کنگره ملی شهداست.

حاجی زاده، رئیس کنگره ملی شهدای قم نیز در این جلسه گفت: شهادت و مقاومت محور اصلی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است.

او با تاکید بر اجرای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی با نام و یاد شهدا گفت: دستگاه‌ها ونهاد‌ها باید با بررسی دقیق ذائقه جوانان، تولید محتوای متناسب با فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار