موسی نژاد گفت: امسال جمع آوری زکات در بدره رشد ۲ برابری داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  قنبر موسی نژاد مدیر کل کمیته امداد استان ایلام در سفر به شهرستان بدره و دیدار با فرماندار این شهرستان گفت: امسال با تلاش‌ها و زحمات همکاران شهرستان بدره، خوشبختانه رشد قابل توجهی در جمع آوری و درآمد زکات داشته ایم و بیش از ۲ برابر سال ۹۸ زکات مستحبی جمع آوری شده است.

او ادامه داد: انتظار داریم از ظرفیت فرمانداری بدره در تعامل و ارتباط خوبی که با مجموعه عوامل موثر در شهرستان و خارج از استان دارند به خوبی استفاده شود و با کمک یکدیگر بتوانیم در راستای تقویت زندگی خانواده‌ها تلاش کنیم.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام به موضوع رفع مشکل مسکن نیازمندان این شهرستان در سال‌های گذشته اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه با اقدامات خوبی که در زمینه احداث مسکن در شهرستان صورت گرفته، هم اکنون در این شهرستان مددجوی نیازمند احداث مسکن نداریم و عمده نیازمندی‌ها در حوزه تعمیر و توسعه است.

او با بیان اینکه هدف گذاری اصلی کمیته امداد در ارائه خدمت، ارتقاء سطح زندگی و توانمندسازی خانواده‌های مورد حمایت است اظهار کرد: در شهرستان بدره ظرفیت بسیار خوبی برای ارتقاء سطح زندگی خانواده‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.