مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: مددجویان ایلام می‌توانند درخواست‌های خود را به صورت غیرحضوری و به روش الکترونیکی از طریق سایت جامع این نهاد ارائه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام در نشست شورای معاونین این نهاد، گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این نهاد با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان حفظ سلامتی مددجویان و کارکنان و فراهم کردن زمینه عدم مراجعه حضور مددجویان به این نهاد بوده است.

او با بیان اینکه خوشبختانه زمینه دریافت درخواست‌های مددجویان به روش غیر حضوری و الکترونیک از طریق سایت امداد فراهم شده است، اضافه کرد: راه اندازی بخش دریافت غیرحضوری و الکترونیک درخواست‌های مددجویان و سایر اقشار در راستای رفاه حال مددجویان و تسریع در پاسخگویی به درخواست‌های این عزیزان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام با بیان اینکه درخواست‌های غیر حضوری و الکترونیک در هنگام بررسی در اولویت قرار می‌گیرند، اظهار کرد: این امر در راستای تشویق مددجویان برای انجام غیرحضوری درخواست‌ها و استفاده از سامانه برای انجام امورات مددجویان است.

موسی نژاد با بیان اینکه پورتال e.emdad.ir تعداد ۳۶ خدمت مشخص گردیده که مراجعین می‌توانند نوع درخواست خود را از میان آن‌ها انتخاب نمایند، عنوان کرد: زیرساخت‌های الکترونیکی جهت دریافت غیرحضوری درخواست‌های مراجعین به خوبی در سایت این نهاد فراهم شده است.

او با درخواست از مددجویان مبنی بر اینکه حتی الامکان از مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد خودداری کنند، یادآور شد: سامانه تلفن گویای این نهاد به شماره ۰۹۶۸۸۷ یکی دیگر از راه‌های ارتباطی مددجویان با کمیته امداد استان است و مددجویان می‌توانند از طریق این شمار در هر ساعت از شبانه روز درخواست خود را ارائه دهند.

منبع : شبستان

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.