مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: توانمندسازی فرهنگی نیز یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد برای خانواده‌های مددجو است.

توانمندسازی فرهنگی یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد برای خانواده‌های مددجو است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قنبر موسی نژاد در دیدار با مسئول کانون‌های فرهنگی مساجد استان ایلام بیان کرد: بخش عمده‌ای از مشکلات جامعه از طریق آگاهی سازی فرهنگی و توانمندسازی فرهنگی قابل رفع است.

او با عنوان اینکه یکی از حوزه‌های مهم خدمت رسانی در کمیته امداد، حوزه فرهنگی و آموزشی است گفت: در این زمینه نیازمند همکاری دستگاه‌های فرهنگی دیگر در این استان از جمله کانون‌های مساجد هستیم.

موسی نژاد اضافه کرد: در این زمینه حوزه فرهنگی کمیته امداد آماده همکاری همه جانبه با کانون‌های فرهنگی مساجد این استان هست و در این زمینه آماده امضاء تفاهم نامه همکاری با این دستگاه هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام افزود:، تعامل و هم افزایی بین دستگاه‌های فرهنگی می‌تواند باعث سرعت بخشیدن به پشبرد برنامه‌ها باشد و کمیته امداد در این زمینه نیز آماده همکاری است.

موسی نژاد به فعالیت رسانه‌ای کانون‌های مساجد استان اشاره کرد و گفت:خبرگزاری شبستان بازوی قوی کانون‌های مساجد در زمینه توسعه و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی است و کمیته امداد همکاری خوبی با این رسانه دارد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.