مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت : با توجه به انتشار ویروس منحوس کرونا و تعطیلی طرح «هر مسجد یک حقوق‌دان»، در صدد هستیم برنامه جایگزین آموزش حقوقی را برنامه‌ریزی و اجرا کنیم .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رسول بهرامی‌پور مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت : با توجه به انتشار ویروس منحوس کرونا و تعطیلی طرح «هر مسجد یک حقوق‌دان»، در صدد هستیم با همکاری صدا و سیمای مرکز کرمانشاه و بخش رادیو یک برنامه جایگزین آموزش حقوقی را برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.

او گفت : از آنجا که رسالت بسیج حقوقدانان کمک به دستگاه قضایی در راستایی کارآمدی نظام قضایی است، لذا یکی از برنامه‌های ما اجرای طرح آموزش همگانی حقوق در جهت ارتقای فرهنگ حقوقی جامعه و پیشگیری از اختلافات حقوقی و کاهش ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی است.

او با اشاره به طرح «هر مسجد یک حقوق‌دان»، ادامه داد: در این راستا در سال گذشته در ۷۲ مسجد استان کرمانشاه طرح هر مسجد یک حقوقدان را اجرا کردیم و نزدیک به ۱۵ هزار نفر از مردم کرمانشاه از خدمات مشاوره حقوقی کارشناسان ما در این طرح بهره‌مند شدند.

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه افزود: با توجه به انتشار ویروس منحوس کرونا و تعطیلی این طرح لذا در صدد هستیم با همکاری صدا و سیمای مرکز کرمانشاه (شبکه زاگرس) و بخش رادیو یک برنامه جایگزین آموزش حقوقی را برنامه‌ریزی و اجرا کنیم که نحو اجرای آن را اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

او به طرح سنجش سلامت حقوق‌دانان بسیجی، قضات و کارکنان دادگاه‌های تجدیدنظر به مناسبت هفته قوه قضائیه اشاره و بیان کرد: حدود ۶۰۰ نفر از حقوق‌دانان دستگاه قضایی استان در این طرح سازمان بسیج حقوق‌دانان تحت پوشش این سنجش قرار گرفته‌اند تا اگر چنانچه افرادی مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا هستند شناسایی و به مراکز درمانی معرفی شوند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.