فرماندار روانسر گفت : با توجه به شرایط کشور کار در دستگاه قضایی بسیار سنگین، حساس و مهم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سعدی مصطفی‌زاده فرماندار روانسر گفت : رسالت قوای سه گانه خدمت به مردم و جلب رضایتمندی مردم است و رسالت دستگاه قضایی در اجرای عدالت این هدف را محقق کرده و مایه قدردانی است.

او گفت : خوشبختانه همدلی خوبی در میان اعضای شورای تامین حاکم است و خرد جمعی مبنای تصمیم گیری‌ها است که این مهم تاثیر مستقیمی بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و رضایتمندی بیشتر مردم خواهد داشت.

فرماندار روانسر افزود: همه باید در رستای خدمت رسانی صادقانه به مردم و حفظ منافع نظام تلاش کنیم.

مصطفی زاده ادامه داد: یکی از پشتوانه‌های نظام سرمایه‌های اجتماعی هستند که مسوُولان نظام باید برای حفظ و تقویت این سرمایه‌ها قدم بردارند.

رئیس دادگستری شهرستان روانسر گفت: در دوره تحول نظام قضایی یکی از مهمترین دغدغه‌های قوه قضائیه جلب رضایت اجتماعی است که این مهم تنها با شعار عملی نمی‌شود.

فرهاد علیخانی افزود: تحقق این مهم تنها به عهده قوه قضائیه نیست و مستلزم همکاری و همدلی دیگر نهاد‌ها است.

او ادامه داد: لازمه جلب رضایت عمومی احساس مسوُولیت و تعهد و پای کار بودن همه ادارات و نهاد‌های مربوطه است.

رئیس دادگستری روانسر افزود: همانطور که مردم وفادار به آرمان‌های انقلاب هستند و در همه صحنه‌های انقلاب حضور دارند و مدیران نظام نیز ما باید با خدمتگزاری و عمل به تکالیف پاسخگوی آن‌ها باشیم.

علیخانی افزود: خروجی جلسات مدیران را باید مردم ببینند و با وجود همه کاستی‌ها و کمبود‌ها مردم خواهان خدمتگزاری صادقانه هستند.

او با بیان اینکه همدلی و همبستگی میان اعضای شورای تامین حاکم است گفت: به دلیل اینکه روانسر در مسیر مواصلاتی چندین شهرستان قرار دارد بسیاری از پرونده‌ها به این شهرستان منتهی می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.