مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون موردی از ابتلاء به کرونا در زندان‌های استان نداشته‌ایم، گفت : با تدبیر پیشگیرانه و با ضدعفونی روزانه زندان‌ها و قرنطینه به موقع از شیوع و سرایت بیماری کرونا در زندان‌ها تاکنون جلوگیری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ منصور بیگلری مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه گفت : دستورالعمل‌های پیشگیرانه به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در زندان‌ها در حال انجام است.

او گفت : روزانه تمامی محیط‌های زندان را ضدعفونی می‌کنیم و در دو نوبت تمام ورودی‌ها کنترل می‌شوند، همکاران تست می‌شوند و تمام پروتکل ها‌ی بهداشتی زندانیان در اعزام و بدرقه آن‌ها به طور دقیق رعایت می‌شود.

مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه با بیان اینکه تا کنون موردی از ابتلاء به کرونا در زندان‌های استان نداشته‌ایم، افزود: با شیوع ویروس کرونا در استان به حدود ۲ هزار و ۴۰۰ زندانی با جرائم سبک مرخصی داده شده و در ادامه با تدبیر پیشگیرانه با ضدعفونی روزانه زندان‌ها و قرنطینه به موقع از شیوع و سرایت بیماری کرونا در زندان‌ها تاکنون جلوگیری شده است.

او یکی از بهترین ابزار برای اصلاح زندانیان را حرفه‌آموزی مددجویان عنوان کرد و ادامه داد: ارائه آموزش‌های مهارتی می‌تواند بازگشت به زندان را کاهش دهد وقتی یک زندانی آزاد می‌شود با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای اشتغال و آموزش مهارت‌های اساسی زندگی به آن‌ها خدماتی ارائه می‌شود.

بیگلری از فعالیت ۱۶ کارگاه فنی و حرفه‌ای در زندان‌های استان خبر داد و گفت: هم اکنون ۴۰۰ نفر از زندانیان در حال حرفه آموزی و تولیدات صنایع دستی هستند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.