مرکز رشد شهید مهدی زندی نیا با همکاری مرکز پژوهش‌های علمی و آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان افتتاح شد.

مرکز رشد شهید مهدی زندی نیا به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مرکز رشد شهید مهدی زندی نیا صبح امروز با همکاری مرکز پژوهش‌های علمی و آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و احمد اسکندری نسب، مدیر کل آموزش پروش استان کرمان افتتاح شد.

در این مراسم فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با توجه به نام گذاری این مرکز پژوهشی به نام شهید مهدی زندی نیا و حاج قاسم سلیمانی به بیان خاطره‌ای از این دو شهید والامقام پرداخت و افزود: شهید زندی یکی از شهدایی است که شهید سلیمانی هم ارادت خاصی به این بزرگوار داشت.

او با بیان اینکه برای آنکه مکتب حاج قاسم سلیمانی معرفی شود، بیان کرد: طرح‌هایی داریم و از این مجموعه نخبگی استدعا دارم که ما را کمک کنند.

سردار معروفی با تعریفی از مکتب بیان کرد: در مکتب باید حوزه‌های افتخار را با حوزه‌های جدید و آینده انقلاب ترسیم کنیم و گذشته باید چراغ راه ما باشد.

او با بیان اینکه مکتب حاج قاسم علم ذیل امنیت است، بیان داشت: ۳۰ نظام در مکتب او وجود داشت و مکتب حاج قاسم مسئول جامعه ماست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در بحث مرکز مرکز رشد شهید مهدی زندی نیا گفت: این کار بسیار ارزشمند مرکز رشد و تولید، نیاز جدی جامعه ما است.

او با اشاره به نفوذ دشمن افزود: نفوذ قدرت را به نبود قدرت، اقتدار را به نبود اقتدار و ضعف تبدیل می‌کند. اتفاقی که افتاد، کارخانه‌های ما تعطیل و جوان ما بیکار و زندگی او دچار چالش شد؟ آیا جز این است که دشمن ذهن و فکر ما را از سیستم درونی به بیرون برد و به جایی به سمت تولید برویم به سمت تولید بیرون هدایت کرد و جنس ایرانی بی معنا شد؟!

سردار معروفی با بیان اینکه رهبری در ابتدای امسال برای تولید و جهش تولید فرمان می‌دهد، بیان داشت: ایشان سال هاست که به اقصاد مقاومتی فرمان می‌دهد؛ زیرا نگاه به معیشت مردم است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار