مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با راه اندازی ۹۵۰ صندوق‌ قرض الحسنه اشتغالزایی در کرمان برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الله پاداش، مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم بهره برداری از یک طرح محرومیت زدایی در فهرج با اشاره به راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه اشتغالزایی در سطح استان، گفت: تاکنون ۹۵۰ صندوق اشتغالزایی با همیاری مردم در سطح استان راه اندازی شده است.

او افزود: ۱۵ میلیارد تومان از اعتبار صندوق‌های قرض الحسنه اشتغالزایی در سطح استان، آورده مردم است.

سرهنگ پاداش افزود: با راه اندازی این صندوق‌ها برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر با پرداخت ۸ میلیارد تومان تسهیلات، اشتغالزایی مستقیم  شده است.

او با بیان اینکه بسیج سازندگی در استان کرمان نگاه ویژه برای محرومیت زدایی در شرق استان دارد، افزود: از ۹۵۰ صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی استان، ۴۸ صندوق قرض الحسنه در شهرستان فهرج راه اندازی شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: از پارسال تا کنون ۴۲ پروژه محرومیت زدایی، شامل تکمیل ۱۴ واحد خانه مسکونی برای محرومان، تکمیل ۶ باب مسجد، ساخت ۱۰ واحد سرویس بهداشتی، یک باب غسالخانه و ۱۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با مشارکت مردم، خیران و اعتبارات بسیج سازندگی در شهرستان فهرج انجام شده است.

او از تلاش‌های ایوب سنجری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه  شهرستان فهرج و فرماندار و مسئولان این شهرستان قدردانی کرد.

ایوب سنجری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه  شهرستان فهرج  نیز در مراسم بهره برداری از یک باب غسالخانه در فهرج، گفت: این طرح با هدف محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیون تومان احداث شده است که ۴۵ میلیون تومان این طرح با مشارکت خیران و ۴۰ میلیون تومان از اعتبارات بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه فهرج تامین شده است.

سنجری با بیان اینکه اهالی روستا‌های نعمت آباد، قدم گاه، زید آباد از این غسالخانه استفاده می کنند، افزود: پیش از این هیچ گونه غسالخانه‌ای در این سه روستا وجود نداشت.

 انتهای پیام/ م 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار