فرمانده سپاه ناحیه بسیج شهرستان راور گفت: پروژه آبرسانی در روستا گساویه از توابع بخش کوهساران شهرستان راور با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه بسیج سازندگی سپاه شهرستان راور اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  آئین افتتاح پروژه آب رسانی در روستای گساویه با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، بخشدار بخش کوهساران، اداره آب شهرستان، شورا ودهیاران منطقه کوهساران وجمعی از اهالی روستای گساویه آئین افتتاح در خانه مادر شهیدمهدی محمدی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمدرضا محمدی زاده فرمانده سپاه ناحیه بسیج شهرستان راورگفت: با توجه به کمبود آب آشامیدنی در برخی از روستا‌ها و مشکلات عدیده‌ای که روستائیان با آن دست و پنجه نرم می کنند، به یاری خداوند متعال مصمم هستیم تا بتوانیم با همکاری دستگاه‌های متولی این امر، در سال ۹۹ پروژه شبکه آبرسانیِ چند روستا در بخش‌های مرکزی وکوهساران آغاز کنیم تا خانواده‌های ساکن در این روستا‌ها از نعمت آب شرب بهره‌مند شوند.

فرمانده سپاه ناحیه راور اظهارکرد: آبرسانی به روستایی گساویه با نصب یک عدد مخزن ۲۰ هزار لیتری ولوله گذاری طول ۳ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰ میلیون تومان از اعتبارت محرومیت زدایی سپاه با همکاری بسیج سازندگی شهرستان واداره آب شهرستان واهالی روستای گساویه اجرا و به بهره برداری رسید.

سرهنگ محمدی زاده در پایان اظهارکرد: جمعیت بهره بردار روستای گساویه، از این عملیات آبرسانی حدود ۴۲ خانوار خواهند بود که هر خانواده صاحب یک انشعاب آب می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار