فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سرهنگ نظری به عنوان جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و سردار مطهری به سمت فرماندهی لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در مراسم تودیع و معارفه جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، گفت: با ابلاغ دستور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس مزین به نام لشکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور تبیین و تبلیغ فرهنگ دفاع مقدس و عملیاتی کردن مکتب حاج قاسم تشکیل شده است. 

او با بیان اینکه سردار مطهری، جانشین سابق فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به سمت فرمانده لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان منصوب شده است، افزود: سردار مطهری خود از جانبازان و آزادگان دفاع مقدس هستند و امیدواریم در انجام این رسالت، همچون گذشته موفق و پیروز باشند. 

سردار معروفی از انتصاب سرهنگ نظری به عنوان جانشین سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد و با تبریک انتصاب سرهنگ مسلمی به سمت فرماندهی سپاه استان مازندران از زحمات و تلاش‌های او در مسئولیت‌هایی که در سپاه استان کرمان داشتتد، قدردانی کرد. 

سردار محمد مطهری، فرمانده لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان نیز در این مراسم گفت: دوستی من با سردار حسین معروفی به سال ۶۷ در منطقه شلمچه که دو گردان ۱۵ و ۴۰۵ بود و سردار فرماندهی گردان ۴۰۵ را برعهده داشتند و من نیز در آن زمان جانشین گردان بودم، برمی گردد.

او با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و بیانات ایشان در خصوص تحولاتی که امام راحل ایجاد کردند، بیان داشت: پس از شنیدن سخنان رهبر فرزانه انقلاب، نامه مکتوبی به سردار معروفی نوشتم که باید به دنبال تحول، تحول گرایی و کادر سازی برای انقلاب باشیم و تقدیم ایشان کردم.

سردار مطهری با تاکید بر اینکه همه ما در نظام اسلام، مامور به تکلیف هستیم و اینگونه نیست که همواره در مسئولیت باشیم، ابراز کرد: همه ما  باید کمک کنیم تا سردار معروفی بتواند در ماموریت‌ها و برنامه‌های فرهنگی که دنبال می‌کند، موفق باشد.

او با تاکید بر توان بالا و ارتباط خوب سردار معروفی با مرکزیت سپاه پاسداران بیان کرد: همه باید کمک کنیم تا سردار معروفی سپاه با سعادت استان کرمان را هدایت کند؛ چرا که موفقیت سردار معروفی موفقیت سپاه استان و موفقیت سپاه استان، موفقیت پاسداران استان کرمان است؛ بنابراین همه ما کمک خواهیم کرد تا ماموریت‌های ابلاغی انجام شود.

سرهنگ سیاووش مسلمی، فرمانده سپاه استان مازندران نیز در این مراسم، ضمن درود و صلوات به روح امام راحل و تمامی شهدای عزیز به ویژه سیدالشهدای مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان که جان خود را در راه استقلال، استکمال و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نثار کردند، گفت: خداوند متعال را شاکرم از اینکه اراده بر این امر قرار گرفت تا حُسن فرمانده سپاه پاسداران، شامل حال حقیر شود تا به عنوان خدمتگزار در استان مازندارن، نوکری مردم خطه شمال را داشته باشم.

او با اشاره به اینکه امروز این افتخار برای من است که در یکی از استان‌هایی حضور داشته باشم که به جرات می‌توانم بگویم: نسبت به سایر استان‌های کشور در حوزه دینداری و نجابت مشابه ندارد، بیان داشت: حضور، نفس کشیدن و بزرگ شدنم را در این استان، مدیون عزیزانی هستم که زحمات زیادی را به آنان داده ام.

سرهنگ مسلمی بیان کرد: از سردار نوری و سردار ابوحمزه بسیاری از موضوعات را یاد گرفته ام و همچنین مسئولیتی که امروز به عهده من گذاشته شده است، مرهون فرماندهان گذشته خود و سردار حسین معروفی هستم. 

او با تاکید بر اینکه در مسیری که طی کرده ام؛ اگر همراهی خانواده ام نبود به این نقطه نمی‌رسیدم، تصریح کرد: قدر خانواده‌های خود را بدانید؛ چرا که آنان می‌توانند بسیار برای نظام، اسلام و پیشرفت انقلاب کمک کنند و امیدوارم بتوانم آنچه را که شایسته این نظام است در سنگر دیگری به نحو احسنت انجام دهم.

در پایان این مراسم طی صدور احکامی سردار مطهری، به سمت فرمانده لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان، سرهنگ نظری به سمت جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، سرهنگ زمانی به سمت معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان و سرهنگ ذوالعلی به سمت معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان منصوب شدند.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
هیچکس براکرمان سردارمعروفی نمیشن خداحفظشون کنه
آخرین اخبار