رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: به کمیسیون‌های شهرداری از باب درآمدی نگاه نشود و هدف مبارزه با ساخت و ساز‌های غیر مجاز باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی جمادی  رئیس کل دادگستری در نشست با رئیس شورا و سرپرست شهرداری بوشهر بیان کرد: در دستگاه قضایی تلاش می‌کنیم به دستگاه‌های که خدمات عام المنفعه دارند کمک کنیم و امور آن‌ها تسهیل شود.

او افزود: اعلام کرده‌ایم یک شعبه ویژه برای پرونده‌های شهرداری اختصاص پیدا کند تا امور شهرداری و شهروندان تسهیل شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر درباره مبارزه با ساخت و ساز‌های غیر مجاز هم گفت: در هر ساعات شبانه روز آماده همکاری هستیم و با دادستان نیز هماهنگ کردیم که همکاری لازم صورت گیرد و انتظار داریم به کمیسیون‌های شهرداری از باب درآمدی نگاه نشود و هدف مبارزه با ساخت و ساز‌های غیر مجاز باشد.

افزایش تعامل مدیریت شهری و دستگاه قضائی

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی گفت: افزایش تعامل مدیریت شهری و دستگاه قضایی می‌تواند در ارتقای خدمت‌رسانی و رضایت مردم نقش موثری ایفا کند.

ابوذر دهدار با قدردانی از قضات دادگستری در کمیسیون‌های شهرداری بیان کرد: انتظار داریم در زمینه برخورد با ساخت و ساز‌های غیر مجاز شاهد همکاری بیشتری دستگاه قضا در زمینه برخورد فوری با این ساخت و ساز‌ها و ممانعت از انجام کار آن‌ها باشیم.

همکاری خوبی بین دستگاه قضایی و شهرداری برقرار است

سرپرست شهرداری بندر بوشهر هم گفت: در کمیسیون‌های ماده ۱۷۷ و همچنین شورای پیشگیری از جرم همکاری بسیار خوبی میان شهرداری و دستگاه قضایی وجود دارد و قضات نیز که در کمیسیون‌ها شرکت می‌کنند مردم رضایتمندی خوبی از آن‌ها دارند.

فردین خورشیدیان افزود: توانستیم نظم خوبی به کمیسیون‌ها بدهیم هر چند در برخورد با ساخت و ساز‌های غیر مجاز امکانات ما محدود است، اما عملکرد به نسبت خوبی داشتیم.

او بیان کرد: در جلسات شورای پیشگیری از جرم ادارات برق و آب در برخورد با انشعاب‌های  غیر مجاز به خوبی همکاری کردند و مردم می‌دانند قبل از دریافت انشعاب‌ها باید پروانه ساختمانی بگیرند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.