مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) لرستان گفت: ۲۶ خدمت در امداد امام نیازمند حضور مددجو نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان اظهارداشت: در سیل گذشته لرستان تمام منازل و وسایل مددجویان کمیته امداد امام بیمه بی‌نام شدند.

او ادامه داد: براین اساس از محل این بیمه و در یک مرحله ۱۴ تا ۱۴.۵ میلیارد تومان خسارت به مددجویان پرداخت شد و این جدای از کمک‌های خیرین، تسهیلات دولت و امداد بوده است.

مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) لرستان گفت: همچنین ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات با بازپرداخت ۶۰ ماهه برای سیل‌زدگان پرداخت شد.

محمدی فارسانی بیان کرد: همچنین با شیوع کرونا یک سری اعتبارات برای بیماران صعب‌العلاج و در معرض آسیب به کمیته امدادامام خمینی (ره) لرستان پرداخت شد که ۱.۳ میلیارد تومان بود؛ همچنین در بخش دوم ۱میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان نیز برای شناسایی کارگران فصلی و کسانی که دستفروش بودند به ما دادند.

او افزود: همچنین بنیاد مستضعفان نیز ۳ میلیارد تومان با این شرط که این کمک فقط برای کارگران صنوف باشد، پرداخت کرد.

مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) لرستان عنوان کرد: ۲۶ خدمت در امداد امام نیازمند حضور مددجو نیست و خدمات را به‌صورت الکترونیک و از طریق آدرس به نشانی www.emdad.ir ارائه می‌شود.

محمدی فارسانی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که در مهاجرت معکوس افراد موثر است تامین همه امکانات در روستاهاست، بیان کرد: با توجه به بحث جهش تولید و فرمایشات رهبری روی موضوع تولید در روستا‌ها برنامه‌های زیادی را دنبال می‌کنیم و هر چه خیرین کمک کنند میزان خدمات دهی به مددجویان بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.