مدیرکل کمیته‌امداد لرستان گفت: با مشارکت مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته‌امداد در سراسر استان، ۱۲۰ پایگاه ثابت برای جمع‌آوری زکات پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته‌امداد لرستان، با اشاره به برگزار نشدن نماز عیدفطر در اغلب شهر‌های لرستان به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: به همین دلیل در مناطقی که نماز برگزار نمی‌شود، دیگر صندوق‌های جمع‌آوری زکات فطره و کفاره را نخواهیم داشت.

او افزود: در همین راستا با مشارکت مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته‌امداد در سراسر استان، ۱۲۰ پایگاه ثابت برای جمع‌آوری زکات پیش‌بینی شده است.

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی (ره) لرستان با اشاره به جمع‌آوری ۸ میلیارد تومان زکات در سراسر استان طی سال گذشته،ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌ها این مبلغ امسال به بیش از ۱۱ میلیارد تومان خواهد رسید.

محمدی فارسانی گفت: در روستا‌های استان نیز دستگاه‌های کارت‌خوان جهت واریز زکات فطره تعبیه شده است و اهالی این مناطق می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های مستقر فطریه خود را پرداخت کنند.

او اظهارداشت: همچنین شهروندان لرستانی می‌توانند از طریق کد دستوری * ۸۸۷۷*۰۶۶# زکات فطره و کفاره خود را پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی (ره) لرستان با بیان اینکه پایگاه‌های جمع‌آوری زکات تا سه روز پس از عیدفطر همچنان فعال خواهند ماند، گفت: مبالغ جمع‌آوری شده در بین نیازمندان و مددجویان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.