مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان از واگذاری ۲۰۰۰ واحد مسکونی به مددجویان امداد استان تا پایان خرداد ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، جاسم محمدی فارسانی گفت: در حال حاضر اعتباراتی که به امداد داده می‌شود دولتی است و در حال برنامه ریزی هستیم که ظرف دو یا سه ماه آینده از منابع دولتی قطع ارتباط کنیم و هر آنچه برای مددجویان خواهیم داشت منابع امداد مردمی باشد.

وی با اشاره به آسیب دیدن مددجویان در سیل گذشته در استان، ادامه داد: در سیل سال گذشته ۲۱ هزار خانوار در پلدختر، معمولان، دورود، نورآباد، بروجرد و الیگودرز آسیب دیدند و همزمان کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان ۱۱.۵ میلیارد تومان پول به حساب این خانواده‌ها واریز کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: به برخی از خانوار‌ها یک میلیون و۳۲ هزار تومان معادل دو برابری مستمری پرداخت کردیم.

محمدی فارسانی با بیان اینکه اولین خانه‎هایی که پس از گذشت ۱.۵ سال از سیل واگذار شد مربوط به مددجویان کمیته امداد استان بود، افزود: ۳۰۰۰ واحد از مددجویان آسیب دیده شهر‌های مذکور نیاز به تعمیرات داشت که مرداد ماه گذشته این مهم انجام شد.

وی عنوان کرد: همچنین برای تعمیرات ۲.۵ میلیون تومان بلاعوض به این افراد پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان تصریح کرد: تاکنون بین ۱۹۰۰ تا ۲۰۰۰ واحد برای مددجویان امداد استان احداث شده که تا پایان خرداد ماه جاری تحویل متقاضیان خواهد شد.

محمدی فارسانی با بیان اینکه از محل خیرین ۱۱ میلیارد تومان در حوزه مسکن هزینه شده است، گفت: شرکت گلرنگ ۱۹۰ واحد، پزشکی قانونی کشور ۴۰ واحد با ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذای و دیوان محاسبات کشور ۴۵۰ میلیون تومان به امداد داده‌اند.

انتهای پیام/د

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.