سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: دوره‌های آموزشی گردشگری به صورت آنلاین و با حضور اساتید مجرب ملی درحال برگزاری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلام شجاعی سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: بدلیل شیوه ویروس کرونا، دوره‌های آموزشی گردشگری به صورت آنلاین و با حضور اساتید مجرب ملی درحال برگزاری است.

او اظهار داشت: این دوره‌ها، از ۱۷ خردادماه با برگزاری کارگاه خلق بازار‌های جدید در صنعت گردشگری ویژه فعالان صنعت گردشگری آغاز شد و در پی آن دوره‎هایی تحت عنوان پلیس و سفر‌های سلامت و درمان، گردشگری دریایی و همچنین گردشگری پایدار ویژه این فعالان نیز برگزار شد.

شجاعی افزود: دوره‌های تجهیزات طبیعت‌گردی و آموزش‌های عملی اجرای تور ویژه راهنمایان گردشگری و نیز آشنایی با جوامع محل ویژه نیرو‌های انسانی مرتبط با گردشگر و صنعت گردشگری در جوامع محلی، از دیگر دوره‌‎هایی بودند که طی روز‌های گذشته به صورت مجازی برگزار شدند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان بیان داشت: امروز و فردا (۲۵ و ۲۶ خردادماه) نیز دوره‌های فرانت‌آفیس ۱ و ۲ مختص کارکنان هتل‌ها و مراکز اقامتی پذیرایی و اقامتگاه‌های سنتی پذیرایی بین‌راهی و رستوران‌ها از ساعت ۱۴ تا ۱۷ برگزار می‌شود و در تاریخ‌های ۲۷ تا ۳۰ خردادماه نیز از ساعت ۱۴ تا ۱۸، کارگاه‌های خانه‌داری یک، خانه‌داری ۲، خانه‌داری ۳ و خانه‌داری ۴ مخصوص این گروه‌های هدف برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول از مؤسسه آموزش گردشگری و هتلداری سهند اعتماد اروند به عنوان مجری این دوره‌های مجازی نام برد و تصریح کرد: به شرکت‌کنندگان در این کارگاه‌های مجازی، گواهینامه پایان دوره از سوی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان اعطاء می‌گردد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.